نماد آخرین خبر

مهدی رحمتی: با پیراهن اولمان مقابل تراکتور بازی می‌کنیم

منبع
مهر
بروزرسانی
 مهدی رحمتی: با پیراهن اولمان مقابل تراکتور بازی می‌کنیم

مهر/ سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: به هیچ وجه قبول نمی کنیم که با پیراهن دوم خودمان مقابل تراکتور بازی کنیم و این تیم باید با پیراهن دوم خودش وارد زمین شود.
مهدی رحمتی در نشست خبری پیش از دیدار با تراکتور در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: با یکی از پر طرفدارترین تیم‌های ایران بازی داریم و این تیم به لحاظ کادرفنی و تعداد بازیکن جز کامل‌ترین تیم‌های چند سال اخیر ایران محسوب می‌شود. تیم دوم تراکتور هم توانایی شرکت در مسابقات لیگ برتر را دارد و حتی می‌تواند رتبه تک رقمی کسب کند.
او ادامه داد: ما در بازی اول خود ۱۲ بازیکن زیر ۲۳ سال داشتیم که از این بین ۶ بازیکن زیر ۲۱ سال سن داشتند. جوانان بسیار خوبی در تیم داریم و به همه آنها اعتقاد دارم. اهداف مشخصی برای تیم داریم خود من در پست دروازه بانی کارم را در سن ۱۷ سالگی و از لیگ آزادگان آغاز کردم و تجربیاتم را در اختیار آرشا شکوری قرار می‌دهم تا یک پدیده در پست دروازه بانی داشته باشیم.
رحمتی خاطر نشان کرد: تیم ما هیچ حمایتی از استان تهران نمی‌شود. در بازی با تراکتور در فصل گذشته کمک‌داور یک گل مردود را به حق آفساید گرفت اما بعد از ۳۰ ثانیه پرچم زد و از داور خواست گل را قبول کند، چنین چیزی به هیچ وجه امکان‌پذیر نیست. اتفاقاتی هم در جلسه هماهنگی پیش از بازی فردا رقم خورده که من خبردار شده‌ام. لباس اول تیم ما بنفش است و تراکتور موظف است که با لباس دومش بازی کند، ولی مجموعه باشگاه ما را تحت فشار گذاشتند که لباس‌مان را عوض کنیم.
او افزود: مظفری زاده (مدیرعامل باشگاه تراکتور) از دوستان خوب من است اما نباید همه توان خود را بگذارد و تیم ما را که تماشاگر ندارد تحت فشار قرار دهد ما موافقت نمی‌کنیم که با لباس دوم بازی کنیم و با تمام احترامی که برای مظفری‌زاده و تراکتور قائل هستم، قانون باید رعایت شود. امسال به خاطر اتفاقاتی که در بازی آخر ما مقابل استقلال افتاده، ما را به زمین شهر قدس منتقل کردند و دو تیم باطرفدار با ما در این استادیوم بازی می‌کنند.
سرمربی تیم هوادار خاطر نشان کرد: تا زمانی که شرایط برای همه یکسان نباشد، انتقادات همیشه است. مطمئناً حضور سیستم VAR می‌تواند به پیشرفت فوتبال ایران کمک کند. ما ایرانی‌ها عادت بدی داریم و اگر بهترین امکانات را هم در اختیارمان بگذارند باز هم گلایه داریم. شرایط باید برای همه یکسان باشد.

او در رابطه با قانون سقف بودجه گفت: به نظر من سقف قرارداد را برای من گذاشتند و کسی بودم که باعث و بانی این اتفاق شدم. قانون سقف قرارداد اصلاً حرفه‌ای نیست. باشگاه ما یک باشگاه خصوصی است با سقف بودجه مشخص. برنامه باشگاه ما این است که به بازیکنان جوان که استعداد دارند میدان دهد تا دیده شوند و در آینده از آنها درآمدزایی کند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره