نماد آخرین خبر

کاسانو: اینتر با تیم دومش هم قهرمان سری‌آ می‌شود

منبع
ايسنا
بروزرسانی
کاسانو: اینتر با تیم دومش هم قهرمان سری‌آ می‌شود

ایسنا/آنتونیو کاسانو عنوان کرد تیم دوم اینتر نیز توانایی قهرمانی در سری آ را دارد.
 اینتر توانسته است از دو بازی اولش در سری آ چهار امتیاز به دست بیاورد. بدون شک اینتر در این فصل نیز مدعی قهرمانی است. حتی تساوی خارج از خانه مقابل جنوا نیز این وضعیت را تغییر نداده است. یوونتوس، میلان و ناپولی از جمله رقبای نراتزوری‌اند که در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی تقویت شده‌اند. بیانکونری برخلاف اینتر فصل را عالی شروع کرده است و با شش امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد.
آنتونیو کاسانو درباره شرایط اینتر در این فصل گفت: بازی اینتر با لچه را دیدم و سرعت بازی تیم، من را تحت تاثیر قرار داد. اساسا اینتر دو تیم دارد. اگر آنها تیم دوم‌شان را نیز به زمین بفرستند، باز هم می‌توانند اسکودتو را ببرند. اینتر بسیار قوی‌تر از تیم‌های دیگر است و این فصل به‌راحتی قهرمان خواهد شد.
مهاجم ملی‌پوش سابق ایتالیا در ادامه خاطرنشان کرد: اینتر هیچ تغییر بزرگی ایجاد نکرده و بازیکنان اصلی‌اش را حفظ کرده است و و بازیکنان با کیفیتی مثل زلینسکی و طارمی را به تیم اصلی اضافه کرده‌اند.
کاسانو در پایان در مورد داویده فراتسی گفت: بارلا فصل گذشته چند گل زد؟ یک گل ولی فراتسی هفت گل زد. سوال این است که چرا فراتسی فرصت بازی را پیدا نمی‌کند؟ فراتسی باید سه برابر بیشتر از بارلا بازی کند. توصیه من به فراتسی این است که اگر او این شانس را دارد که به تیمی مانند رم برود، این کار را انجام دهد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره