نماد آخرین خبر

همراهی 90 دقیقه‌ای هوشمند با درد شدید

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
همراهی 90 دقیقه‌ای هوشمند با درد شدید

ورزش 3/مدافع نساجی مازندران با وجود مصدومیت تیمش را در بازی حساس با آلومینیوم همراهی کرد.
نساجی مازندران در شرایطی مسابقه اخیرش مقابل آلومینیوم اراک را برگزار کرد و به تساوی لحظه آخری رسید که علاوه بر اینکه دو مصدوم در جریان بازی داد، امیرمحمد هوشمند هم با وجود آسیب دیدگی جدی تیمش را همراهی می‌کرد تا بتوانند دست پر از این بازی بیرون بیایند که همین اتفاق هم افتاد.
امیرمحمد هوشمند که در لیگ بیستم همراه با آلومینیوم اراک به فوتبال ایران معرفی شد و سه سال درخشان همراه با این تیم داشت و جزو مهره‌های کلیدی در خط دفاعی بود، در تابستان سال قبل راهی نساجی مازندران شد و در دیدار اخیرشان در لیگ برتر برابر تیم سابقش قرار گرفت.

این مدافع جوان و با تجربه که در سه سال حضورش در آلومینیوم اراک 80 بازی انجام داد و همواره یکی از مهره‌های کلیدی در ترکیب این تیم به شمار می‌رفت، در دیدار اخیرشان جدال خاصی با هم‌بازیان سابقش داشت ولی در حالی برای نساجی مازندران به میدان رفت که مشخص بود با آسیب دیدگی جدی تیمش را همراهی می‌کند تا در خط دفاعی دچار مشکل نشوند.
هوشمند که فصل قبل 30 بازی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا برای نساجی انجام داد و دو گل به ثمر رساند، در دو دیدار اخیرشان در لیگ برتر در ترکیب حضور داشته و با وجود احساس مصدومیت تیمش را همراهی کرده که احتمالا در هفته سوم نیز مقابل گل‌گهر به میدان خواهد رفت.

 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید