نماد آخرین خبر

خشم الاهلی از طرح اجباری فدراسیون عربستان

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
خشم الاهلی از طرح اجباری فدراسیون عربستان

ورزش 3/باشگاه الاهلی عربستان اعلام کرد تا زمانی که تکلیف پیوستن ویکتور اوسیمن به این تیم مشخص نشود، فراس البریکان جایی نخواهد رفت.
فدراسیون فوتبال عربستان چند سالی می‌شود که به منظور ارتقای سطح کیفی بازیکنان این کشور، تعاملاتی با لیگ‌های اروپایی همچون لالیگا و البته سری آ داشته تا بازیکنان جوان عربستانی بتوانند در این لیگ‌ها به میدان بروند.
اتفاقی که یک بار، پنج سال پیش رخ داد و به یک‌باره چندین بازیکن از لیگ عربستان راهی تیم‌های متوسط لالیگا شدند اما هیچ کدام فرصت بازی در اسپانیا را پیدا نکردند و به کشورشان برگشتند.
دو روز پیش نیز سعود عبدالحمید مدافع راست باشگاه الهلال با امضای قراردادی به آاس رم پیوست. در این بین باشگاه الاهلی عربستان با اعلام بیانیه‌ای از این طرح انتقاد کرد. چند روز پیش اخباری مبنی‌بر پیوستن فراس البریکان؛ مهاجم جوان تیم الاهلی به یک تیم لالیگایی به گوش رسید که حسابی خشم مدیران الاهلی را برانگیخته است.
این تیم ثروتمند که این روزها شدیدا به دنبال جذب ویکتور اوسیمن از ناپولی می‌باشد، مخالفتش با لژیونر شدن فراس البریکان را اعلام کرد و گفتند تا زمانی که موفق به جذب مهاجم تراز اولی همچون اوسیمن نشوند، به هیچ عنوان رضایت‌نامه البریکان را صادر نخواهند کرد.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید