نماد آخرین خبر

مرینو یکی از قطعات گم شده پازل آرسنال

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
مرینو یکی از قطعات گم شده پازل آرسنال

ورزش 3/میکل مرینو ۲۸ ساله با قراردادی۴+۱ ساله به ارزش ۳۲ میلیون یورو به عضویت توپچی‌ها درآمد.
  آرسنال در ترکیبش ۹ بازیکن مشخص و قوی داشت اما همیشه دو علامت سوال در ترکیب‌هایش مشاهده می‌شد. یکی آن هافبکی که قرار است کنار رایس بازی کند و دیگری مهاجمی که در نوک خط آتش توپچی‌های لندن قرار می‌گیرد.
پپ یک هافبک به نام رودری دارد که به تنهایی جای دونفر بازی می‌کند. او همزمان هم توپ‌گیری می‌کند، هم ریتم می‌دهد، هم خلاق است و خوب می‌جنگند. رایس جوان انگلیسی هافبک قابلی است اما در یک‌سری فاکتورها ضعف دارد. در طول فصل پیش اغلب پارتی و جورجینیو کنار او بودند و بعضی بازی‌ها هیچکس روی دست او بازی نمی‌کرد و همین مسئله یکی از معضلات آرتتا بود.
مرینو آمده است تا جنگندگی و توپ‌ربایی رایس را تکمیل کند و خط هافبک آرسنال را قوی‌تر از قبل کند. این هافبک اسپانیایی که به تازگی قهرمان یورو نیز شده است، بالانس ترکیب قرمزهای شمال لندن را جور می‌کند. او به خوبی میان بازیکنان حریف توپ را حمل می‌کند و دریبل می‌زند و خطا می‌گیرد. همچنین گزینه‌ی مورد اطمینان هم تیمی‌هایش برای دریافت پاس در زمین است و در بازپس‌گیری توپ جز بازیکنان توانمند است.


میکل سابقه‌ی بازی در اوساسونا، دورتموند، نیوکاسل و سوسیداد را داشته است و در اوج پختگی به آرسنال آمده تا بتواند بهترین کمک را به تیم موردعلاقه‌ی دوران کودکی‌اش بکند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره