نماد آخرین خبر

اولمو: رویای من بازگشت به بارسلونا بود

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
اولمو: رویای من بازگشت به بارسلونا بود

ورزش 3/ دنی اولمو، مهاجم جدید بارسلونا، می‌گوید به دلیل شفافیت پیشنهاد این باشگاه در تابستان امسال خیلی زود تصمیم گرفت تا به این تیم بازگردد.
دنی اولمو یکی از جابجایی‌های ماندگار نقل و انتقالات تابستان 2024 خواهد بود. او به دنبال درخشش با لایپزیش در بوندس‌لیگا و تیم ملی اسپانیا در یورو 2024، مورد توجه بارسلونا قرار گرفت.
اولمو پیشنهاد باشگاه سابق خود را پذیرفت تا پس از 11 سال جدایی، به جمع آبی اناری‌پوشان ملحق شود. او البته برای اولین بازی با پیراهن این تیم کمی بیشتر از بقیه بازیکنان صبر کرد.
بارسلونا به دلیل مشکلات مالی و سقف دستمزد، مجبور به فروش چند بازیکن شد تا در نهایت قرارداد اولمو ثبت شود و او به بازی هفته سوم مقابل رایو‌وایه‌کانو برسد. او در اولین بازی موفق شد گل هم بزند که تیمش با نتیجه 2-1 برنده بازی شود.
دنی اولمو در مصاحبه با موندو دپورتیوو در مورد چگونگی امضای قراردادش با بارسلونا صحبت کرد: "در تیم ملی آرام و مطمئن بودم. درست است که بعد از آن وقتی همه چیز تمام شد، صحبت‌ها بیشتر شد اما بحث انتقال و ... خیلی سریع اتفاق افتاد. بعد از چهار یا پنج روز من در بارسلونا بودم. بنابراین، من بسیار خوشحال شدم. وقتی بارسا اینطور پیش آمد و پیشنهاد داد، من خیلی راحت نظرم را گفتم.  من گزینه‌های دیگری داشتم، اما رویای من بازگشت به بارسا بود."


نقش دکو؟
آیا دکو نقش مهمی داشت؟ بله، این واضح است. همچنین، ایده‌ای که فلیک در سر داشت و اینکه چگونه در آن ایده قرار گرفتم، من را متقاعد کرد. درست است که در تابستان‌های دیگر و در سایر دوره‌های نقل و انتقالات صحبت بازگشتم می‌شد، اما هیچ‌وقت به اندازه این‌بار واضح نبود.  
عصبانیت بابت ثبت قرارداد دیرهنگام؟
نه، من به باشگاه اطمینان کامل داشتم و می‌دانستم این موضوع حل می‌شود. واضح است که وقتی برای بازی آماده هستید و به دلایل دیگر نمی‌توانید در زمین باشید، اصلا آسان نیست. اما من هنوز آرام بودم، در نهایت همه چیز خوب شد. همین مهم است و اکنون ما برای هر چیزی آماده‌ایم.
نام کامل: دنی اولمو کارواخال.
- اسطوره دوران کودکی: دیگو فورلان
- یک ویژگی خاص خودت: مو
- یک عیب مخصوص خودت: همچنین مو!
- بهترین ورزشکار: رافائل نادال.
- بهترین رقیب: لوکا مودریچ.
- بهترین خاطره از دوران حرفه‌ای: جام ملت‌های اروپا.
- کدام بازیکن را برای بیرون رفتن انتخاب می‌کنی؟ فران تورس.
- اگر فوتبالیست نبودی، دوست داشتی چه کاری انجام بدهی؟ فضانورد می‌شدم!

- از 1 تا 10 به خودت چه نمره‌ای می‌دهی؟ 10.
- اگر دوباره متولد می شدی، دوست داشتی جای کدام بازیکن بودی؟  آندرس اینیستا.
- تیمی که هرگز در آن بازی نمی‌کنی: گفتن آن اشتباه است، اما سابادل
- بازیکنی از تیم رقیب که دوست داری با آن هم تیمی باشی: مودریچ.
- دوست نداری با کدام هم تیمی‌‌ات زندگی نکنی: لامین یامال.
- پست دیگری که دوست داری در آن بازی کنی: دروازه‌بان.
- رویا: قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا با بارسلونا.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره