نماد آخرین خبر

بازیکن لانس در تست پزشکی رم رد شد

منبع
تسنيم
بروزرسانی
بازیکن لانس در تست پزشکی رم رد شد

تسنیم/بازیکن تیم فوتبال لانس که در آستانه عقد قرارداد با جالوروسی قرار داشت، در تست پزشکی این باشگاه رد شد.
 باشگاه لانس فرانسه با انتشار بیانیه اعلام کرد که انتقال مدافع این تیم، کوین دانسو به تیم فوتبال رُم منتفی است؛ چرا که بازیکن اتریشی در تست‌های پزشکی باشگاه مقصد رد شده است.
رد شدن بازیکن 25 ساله تیم لانس در تست پزشکی باشگاه رم، آریتمی قلب (داشتن ضربان قلب نامنظم)  است که سبب شده تیم ایتالیایی به سراغ گزینه دومش یعنی تیاگو ژالو از یوونتوس برود. قرارداد ژالو با رم یک ساله و به صورت قرضی است و گرگ‌های پایتخت در صورت تمایل با پرداخت 9 میلیون یورو (به علاوه یک میلیون یورو پاداش) می‌توانند او را به صورت قطعی از یوونتوس جذب کنند.
قرار بود دانسو با رمی‌ها قرارداد قرضی با بند خرید اجباری به ارزش 25 میلیون یورو ببندد اما طبق گزارش نشریه کوریره دلواسپورت و شبکه اسکای اسپورت ایتالیا، بازیکن لانس به فرانسه برمی‌‌گردد.
مقامات ایتالیایی حساسیت ویژه‌ای روی سلامت قلب بازیکنان دارند و در نتیجه این سیاست نیز طی سال‌های اخیر برخی بازیکنان قادر به عقد قرارداد با تیم‌های مورد نظرشان در سری A نشدند. این بدان معناست که باشگاه رم حتی در صورت تمایل به جذب بازیکن باز هم امکان عقد قرارداد با آن را نداشت، چرا که هیچ کنترلی بر فرایند انجام تست‌های پزشکی ندارد. با این حال مسئولان باشگاه لانس با مقصر دانستن رمی‌ها بر این باور هستند که دلیل دیگری وجود داشته که طرف ایتالیایی دانسو را به لانس پس داده‌ است.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره