نماد آخرین خبر

توافق مهاجم ملی‌پوش انگلیسی با الاهلی!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
توافق مهاجم ملی‌پوش انگلیسی با الاهلی!

ورزش 3/باشگاه الاهلی عربستان برای جذب ایوان تونی از برنتفورد به توافق رسیده و به نظر می‌رسد در ساعات آینده انتقال این بازیکن را اعلام کند.
 باشگاه الاهلی عربستان برای خرید ایوان تونی با برنتفورد به توافق رسیده است. قبل از باشگاه انگلیسی، الاهلی چراغ سبز این بازیکن را هم دریافت کرده بود.
بر اساس گزارش اتلتیک، تونی با این باشگاه عربستانی به توافق شخصی رسیده و قرار است قبل از انتقال به عربستان سعودی، تحت معاینات پزشکی قرار بگیرد.
جلسات بین تونی و نمایندگان الاهلی در طول شب گذشته در برنتفورد برگزار شد و این بازیکن در جرسی رود، زمین تمرین باشگاه برنتفورد، موافقت خود برای انتقال به الاهلی را اعلام کرد.
مشخص نیست که آیا جذب تونی تأثیری بر اقدام باشگاه الاهلی برای جذب ویکتور اوسیمن خواهد داشت یا خیر. این بازیکن 28 ساله در لیست برنتفورد برای بازی‌های لیگ برتر مقابل کریستال پالاس و لیورپول قرار نگرفت و اخباری مبنی بر جدایی احتمالی او منتشر شد.
او در سال 2020 با جدایی از پیتربورو یونایتد، قراردادی 5 ساله با برنتفورد امضا کرد و یک سال از قرارداد فعلی او باقی مانده؛ تونی در 141 بازی برای برنتفورد 72 گل به ثمر رسانده است.

او بعد از محرومیت هشت ماهه به دلیل نقض قوانین شرط‌بندی اتحادیه فوتبال انگلیس، در ژانویه به میادین بازگشت و فصل 24-2023 را با زدن چهار گل در 17 بازی لیگ برتر به پایان رساند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره