نماد آخرین خبر

رکورد جالب فلیک؛ سلطان بردهای شکننده!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
رکورد جالب فلیک؛ سلطان بردهای شکننده!

ورزش 3/هانسی فلیک با سه برد ۱-۲ در شروع فصل جدید رقابت‌های لالیگا توانسته است به رکورد جالبی دست پیدا کند.
هانسی فلیک علاقه زیادی به نشستن روی نیمکت بارسلونا داشت و نامش از چند ماه قبل وگرنه نام این باشگاه به گوش می‌رسید و بالاخره پس از تصمیم مدیران بارسا برای قطع همکاری با ژاوی، این مربی آلمانی به عنوان سرمربی جدید این تیم برای رقابت‌های این فصل انتخاب شد.
سرمربی سابق بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان از همان ابتدا اعلام کرد که مشکلی با شرایط تیمش ندارد و آماده است تا با بازیکنانی که در اختیار دارند به میدان برود و به نظر می‌رسد که این اظهارات او که در مسیر بر خلاف اظهارات ژاوی بوده توانسته است تاثیر مثبتی روی ستاره‌های بارسا بگذرد.
بارسلونا در فصل جدید و تحت هدایت فلیک تا به حال موفق شده است در هر سه دیدارش به پیروزی برسد اما نکته جالب اینجاست که این تیم در هر سه بازی با نتیجه ۱-۲ پیروز میدان بوده است و همین رکورد جذابی را به نام سرمربی تازه وارد به لالیگا به ثبت رسانده است.
اوپتا خبر داده است که فلیک دومین سرمربی در تاریخ لالیگا است که موفق شده است در هر سه دیدار اولش با اختلاف تنها یک گل برابر حریفان به پیروزی برسد و سه امتیاز را به دست آورد. اولین مربی خاویر ایرورتا بوده است که در سال ۱۹۸۸ این رکورد را به ثبت رساند و باید دید که آیا چنین روندی برابر وایادولید هم تکرار خواهد شد یا خیر.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره