نماد آخرین خبر

استقلال به پرسپولیس و فولاد انگیزه داد

منبع
خبر ورزشي
بروزرسانی
استقلال به پرسپولیس و فولاد انگیزه داد

خبر ورزشی/ استقلال در اهواز شکست تلخی را مقابل استقلال خوزستان تجربه کرد اما این شکست، شیرینی زیادی برای پرسپولیس به همراه داشت. 
شاگردان جواد نکونام که در دیدار مقابل استقلال خوزستان با نتیجه یک بر صفر مغلوب شدند به همان اندازه که در اهواز ناراحت شده بودند به همان اندازه پرسپولیسی‌ها را برای دیدار مقابل فولاد با انگیزه کردند. 
پرسپولیس که امروز و در چارچوب هفته سوم مسابقات لیگ برتر باید به مصاف فولاد خوزستان برود شب گذشته از نتایج رقابتهای ابتدایی هفته سوم لیگ برتر مطلع شد. 
شاگردان سرمربی اسپانیایی پرسپولیس علاوه بر تماشای بخش‌هایی از مسابقه تیم‌های تراکتور و هوادار که با برد ۴ بر صفر تبریزی‌ها به پایان رسید در جریان رقابت تیم‌های استقلال خوزستان و استقلال تهران نیز قرار گرفته بودند. 
شکست استقلال در اهواز مقابل هم نام خوزستانی موجی از انگیزه را بین شاگردان گاریدو به وجود آورد. بازیکنان پرسپولیس که در دو دیدار ابتدایی ۴ امتیاز از دست داده بودند در جدول مسابقات از استقلال تهران عقب افتاده و شرایط خوبی نداشتند به همین خاطر با شکست استقلال و ۴ امتیازی ماندن این تیم حالا این فرصت را دارند که با پیروزی مقابل فولاد خوزستان، ۵ امتیازی شده و از استقلال بالاتر بروند.
از سوی دیگر شاگردان یحیی گل محمدی که آنها نیز در جدول رده‌بندی لیگ برتر به صدرنشینی و رسیدن به رده‌های بالای جدول فکر می‌کنند نیز از شکست استقلال در اهواز و در ورزشگاه خانگی شان انگیزه زیادی پیدا کردند تا در دیدار مقابل پرسپولیس نتیجه‌ای مطلوب به دست بیاورند و با کسب ۳ امتیاز این دیدار ۷ امتیازی شوند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره