نماد آخرین خبر

قدردانی طالقانی از مسئولان باشگاه فولاد

منبع
ايسنا
بروزرسانی
قدردانی طالقانی از مسئولان باشگاه فولاد

ایسنا/رییس هیات فوتبال خوزستان گفت: جدا از نتیجه پایانی مسابقه استقلال خوزستان و استقلال،‌ حمایت هواداران از تیم‌های خود شایسته و قابل ستایش است.
عبدالکاظم طالقانی اظهار کرد: به عنوان متولی فوتبال استان خوزستان از تمامی مسئولان، خصوصا استاندار، شورای تامین استان، مدیر عامل کارخانه فولاد خوزستان،  دادستان استان و تمامی نهادهای نظارتی و امنیتی که در برگزارشدن این مسابقه به ما کمک کردند، قدردانی می‌کنم.
رییس هیات فوتبال خوزستان عنوان کرد: علی‌رغم تمامی حواشی ایجاد شده و حساسیت‌های موجود و جدا از نتیجه پایانی مسابقه،‌ حمایت هواداران از تیم‌های خود شایسته و قابل ستایش است.
طالقانی با بیان این‌که خوزستانی‌ها اگر در مواردی اختلاف نظر هم داشته باشند اما همواره فرزندان خود را مورد حمایت قرار می دهند، افزود: در همین راستا اگر چه اختلاف نظرهایی درباره برگزاری بازی در ورزشگاه فولاد بود اما در نهایت همه از جمله مسئولان باشگاه فولاد با آگاهی نسبت به شرایط دیدار استقلال خوزستان و استقلال تهران و نیز در نظر گرفتن شأن فوتبال خوزستان همکاری لازم را داشتند که این نگاه مسئولانه جای تشکر دارد.
وی در پایان گفت: همواره همگام با مسئولان استان برای اعتلای بیش از پیش نام خوزستان تلاش خواهیم کرد.
پیش از این مدیرعامل باشگاه فولاد از رییس هیات فوتبال خوزستان بابت اظهاراتی پیرامون ورزشگاه شهدای فولاد و برگزاری بازی استقلال خوزستان و استقلال در این ورزشگاه، دلخور شده بود و صحبت‌های طالقانی را تحکمی دانسته بود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید