نماد آخرین خبر

مذاکره مهم؛ جلسه دو ساعته لاپورتا با فلیک

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
مذاکره مهم؛ جلسه دو ساعته لاپورتا با فلیک

ورزش 3/خوان لاپورتا امروز جلسه طولانی و محرمانه‌ای را با هانسی فلیک در مجموعه تمرینی بارسلونا برگزار کرد.
بارسلونا و شخص خوان لاپورتا روزهای سختی را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال سپری کردند و مشکلات مالی این باشگاه و قوانین سختگیرانه فرپلی مالی تعیین شده از سوی لالیگا و همچنین سقف پرداخت دستمزدها باعث شد که آنها نتوانند خریدهای مدنظرشان را انجام دهند.
بارسلونا بازیکنان بزرگ زیادی مانند نیکو ویلیامز و فدریکو کیه‌زا را برای این تابستان در نظر داشت اما نتوانست هیچ یک از آنها را به خدمت بگیرد و هواداران انتقادهای زیادی را از آنها مطرح کردند که حالا فشارها بر مدیریت این باشگاه را بیشتر از هر زمان دیگری افزایش داده است.
مدیران بارسا در تلاش بودند که یک اهرم مالی را برای بهبود این وضعیت فعال کنند که در انجام این کار موفق نبودند. لاپورتا از ساعت ۱۲:۳۰ ظهر امروز به وقت محلی در مجموعه تمرینی بارسا حاضر شده و جلسه‌ای دو ساعته را هم با فلیک برگزار کرده است که به گفته اسپورت درباره نقل و انتقالات بارسا در این تابستان بوده است.
گفته می‌شود که فلیک تمایل داشت چند بازیکن برای تقویت تیمش، خصوصا با توجه به مصدومیت‌های متعدد و طولانی مدت به خدمت بگیرد اما شرایط برای انجام این کار فراهم نشده و برگزاری این جلسه محرمانه هم برای شرح دادن شرایط و دلیل این ناکامی به سرمربی آلمانی جدید بارسا بوده است.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر