نماد آخرین خبر

مورایس: وضعیت ورزشگاه اراک خوب بود

منبع
فارس
بروزرسانی
مورایس: وضعیت ورزشگاه اراک خوب بود

فارس/مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه وضعیت چمن ورزشگاه اراک مناسب بود، گفت: خوشحالم که تیم پیشرفت خود را نشان داد.

مورایس در نشست خبری بعد از بازی مقابل شمس‌آذر اظهار کرد: بازی رقابتی خوبی مقابل تیم پرانرژی شمس آذر داشتیم اما حیف شد که از تمام موقعیت‌ها نتوانستیم استفاده کنیم.

وی افزود: از پیشرفتی که تیم از خود نشان داد خوشحالم، از هواداران ممنونم که از راه دور برای تشویق تیم خودشان آمدند. با این تماشاگران است که می‌توانیم رو به جلو حرکت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص وضعیت لیموچی گفت: امیدوارم که در بازی بعدی بازیکنان بیشتری داشته باشیم، باشگاه به دنبال رفع مشکل است.

مورایس ادامه داد: امیدوارم که نتیجه عادلانه بوده باشد، هر لحظه نیاز باشه از دستگاه‌ها استفاده می‌کنیم، در بازی هم همینطور است، اگ نیاز باشد از وی‌ای‌آر استفاده می‌شود قرار نیست در همه صحنه‌ها از آن بهره گرفت. اما همین که مردم احساس می‌کنند عدالت وجود دارد و تصمیم‌ها عادلانه باشد خوب است.

وی در خصوص ورزشگاه گفت: احساس میکنم وضعیت خوب بود، خوشحالم که در این زمین بازی کردیم، از عوامل آلومینیوم هم بابت همکاری که داشتند تشکر می‌کنم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر