نماد آخرین خبر

ماینو: با تمام توان برای شکست لیورپول آماده می‌شویم!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ماینو: با تمام توان برای شکست لیورپول آماده می‌شویم!

ورزش 3/کوبی ماینو، هافبک جوان منچستر یونایتد از انگیزه بالای تیمش برای کسب سه امتیاز مقابل لیورپول می‌گوید.
در حساس‌ترین بازی از هفته سوم لیگ انگلیس، تیم های منچستر یونایتد و لیورپول در اولدترافورد به مصاف هم می‌روند. جدال دو تیم قدیمی‌ و پرافتخار فوتبال انگلیس که همواره سرشار از اتفاقات و حواشی عجیب غریبی بوده است و یکی از پنج بازی مهم فوتبال انگلیس به شمار می‌رود.
شاگردان اریک تن هاخ در بازی اول برابر فولام به برتری رسیدند اما در دیدار هفته دوم مقابل برایتون شکست خوردند. لیورپولی ها نیز هر دو بازی اول خود را با نتیجه ۲-۰ برابر تیم های ایپسویچ تاون و برنتفورد با برد پشت سر گذاشته اند و به بدنبال کسب سومین برد فصل مقابل اولین حریف سرسخت خود هستند.
کوبی ماینو ستاره بی چون و چرای تیمش در دو مصاف اخیر یونایتد و لیورپول، در گفتگو با رسانه رسمی منچستر در خصوص این دیدار گفت:" بازی بسیار دشوار و سختی برای هردو تیم به شمار می‌رود. بخصوص آنکه بازی در هفته سوم برگزار می‌شود و تیم ها شناخت چندانی از بازی یکدیگر در ابتدای فصل ندارند.
ماینو در خصوص بازی آخر دو تیم در جام حذفی فصل قبل که با برتری پرگل ۴-۳ یونایتد به پایان رسید گفت:" آن بازی یک نمایش باشکوه از سوی هردو تیم بود. از نظر من، بهترین بازی ما در فصل گذشته همان دیدار بود.
در خصوص بازی فردا باید بگویم که با تمام توان به مصاف لیورپول می‌رویم و می‌خواهیم در مقابل هواداران ما، بار دیگر از سد آن‌ها بگذریم."

 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر