نماد آخرین خبر

ستاره مطرح و خارجی النصر نزدیک در خروجی

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ستاره مطرح و خارجی النصر نزدیک در خروجی

ورزش 3/ باشگاه النصر به زودی با الکس تلس، بازیکن مطرح و خارجی خود قطع همکاری خواهد باشگاه النصر عربستان به مرحله نهایی اعلام جدایی اولین بازیکن خارجی خود در پنجره نقل و انتقالات تابستانی کنونی نزدیک شده است.
بسیاری از منابع معتبر داخلی اعلام کرده‌اند که النصر موفق شده است تا متعب الحربی؛ مدافع چپ تیم الشباب را جذب کند و در این رقابت، الهلال که به دنبال جذب این بازیکن بود را شکست دهد.
جذب الحربی تنها اقدامی برای تقویت جناح چپ "العالمی" نبوده است، زیرا باشگاه پایتخت‌نشین چند روز پیش با سالم النجدی، مدافع چپ تیم الفتح نیز قرارداد امضا کرده است
بر این اساس، جدایی الکس تلس؛ مدافع چپ اصلی النصر، به زودی قطعی خواهد شد. این خبر پس از گزارش‌هایی منتشر شده است که نشان می‌دهد تلس به درهای خروج نزدیک شده است.
النصر در تلاش است تا با جدایی تلس، فضای لازم برای جذب یک بازیکن خارجی جدید را فراهم کند. در همین راستا، ارتباطاتی بین النصر و میلان اشکرینیار، مدافع باشگاه پاریس سن ژرمن، وجود داشته است.
تلس از اواخر فصل گذشته به دلیل نوسان در عملکرد، به ویژه در بخش دفاعی، مورد انتقادات شدید قرار گرفت. به همین دلیل، النصر تصمیم گرفته است با دو بازیکن محلی قرارداد ببندد و در ساعات آتی او را از لیست تیم خارج کند



ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره