نماد آخرین خبر

سکته شمس آذر در فصل جدید

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
سکته شمس آذر در فصل جدید

ورزش 3/شمس آذر در فصل جدید پس از سه مسابقه شرایط مناسبی در جدول رده‌بندی ندارد.
 شمس آذر از آن تیم‌هایی است که نمی‌توان نسبت به نتایجش بی‌تفاوت بود. این تیم فصل پیش آنقدر شگفتی‌ساز ظاهر شد که انتظارها برای دومین سال حضورش در لیگ برتر بالا برود. انتظاری که البته فعلا برآورده نشده. سه هفته از مسابقات گذشته و شمس آذر جزو تیم‌هایی است که رنگ برد را ندیده. از طرفی 2 گل زده و 4 گل خورده برای سه بازی آماری ضعیف به حساب می‌آید. این در حالی است که فصل پیش در پایان سه هفته اول آنها 4 امتیازی بودند و آمار 5 گل زده و 3 گل خورده را ثبت کرده بودند.
هر چند سرمربی این تیم نسبت به فصل قبل تغییر نکرده اما رفت و برگشت دقیقی در شمس آذر باعث شد تا نماینده قزوین کمی دیر برای فصل جدید آماده شود. از طرفی بازیکنان پرشماری از این تیم رفته‌اند که بسیاری از آنها روی نتایج تاثیرگذار بودند.
به عنوان مثال عیسی مرادی، رحمان جعفری و امیرمسعود سرآبادانی زننده 4 گل از 5 گل ابتدایی فصل پیش شمس آذر بودند که در فصل جاری هم درخشان ظاهر شده‌اند اما در تیم‌هایی دیگر!
شاید مهمترین شاخصه شمس آذر فصل گذشته این بود که در بدو ورودش به لیگ برتر یقه همه تیم‌های مدعی را گرفت. شاگردان دقیقی در نیم‌فصل اول فقط به پرسپولیس باختند ولی از استقلال مساوی گرفتند و سپاهان و تراکتور را بردند. بر همین اساس سرمربی این تیم برای فصل جدید نیز همین ادعا را مطرح کرد اما آنها هفته اول به استقلال باختند و هفته سوم به سپاهان تا مشخص شود خبری از آن لقمه گلوگیر مدعیان نیست .
البته این مربی مثل خیلی‌های دیگر «فرصت کم برای هماهنگی» را دلیل نتایج ضعیفش اعلام کرده و بنابراین باید منتظر رونمایی از نسخه هماهنگ شده شمس آذرِ دقیقی در بعد تعطیلات لیگ بود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره