نماد آخرین خبر

سرگردانی مربی تیم ملی سوم جهان در راهروهای فدراسیون فوتبال

منبع
فارس
بروزرسانی
سرگردانی مربی تیم ملی سوم جهان در راهروهای فدراسیون فوتبال

فارس/با توجه به گذشت حدود شش ماه از سال و عنوان سومی تیم‌ملی فوتبال ساحلی در جهان کادر فنی همچنان نتوانستند قراداد خود را با فدراسیون فوتبال نهایی کنند.
 تیم‌ملی فوتبال ساحلی کشورمان در سال گذشته توانست با مربیگری علی نادری عنوان سومی جهان را با شایستگی بدست آورد.نادری با حضور ۲ ساله خود در تیم ملی توانست با تغییر نسل و با بها دادن به جوانان تغیراتی گسترده ای در این تیم به وجود آورد و با جوان جویای نام کاری کرد کارستان.قهرمانی در جام ببن قاره ای، قهرمانی آسیا و سومی در جام جهانی که کمتر مربی می تواند در این مدت کوتاه از حضورش این افتخارات را بدست آورد.تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان قرار است در اسفندماه امسال در قهرمانی آسیا که انتخابی جام جهانی هم محسوب می شود شرکت نماید و در صورت صعود باید دو ماه بعد در اردیبهشت سال آینده خود را آماده رقابتهای جام جهانی ۲۰۲۵ کند.این موضوع در حالی است که علی نادری سرمربی تیم‌ملی و کادر فنی وی تا به امروز که حدودا ۷ ماه از سال می گذرد هیچ قراردادی با فدراسیون فوتبال ندارند و با چند بار حضور در فدراسیون فوتبال وی همچنان سرگردان در راهروهای این فدراسیون برای انعفاد قراردادش است و نتوانسته قراداد خود را نهایی کند.به نظر می رسد برای مسوولان فدراسیون فوتبال به خصوص محتشم رئیس کمیته ساحلی هیچ چیز جز گرفتن فیلم و عکس یادگاری در کنار ملی پوشان در لحظه افتخارت آسیایی و جهانی اهمیت ندارد.
شنیده شده دلیل عدم انعقاد قرارداد نادری مبلغ پیشنهادی قرارداد است.مبلغ قرارداد وی در سال گذشته حدوده ۳۵ میلیون تومان بوده است که امسال ذیحسابی فدراسیون اعلام کرده با احتساب ۲۰ درصد تورم می توانیم افزایش حقوق داشته باشیم و در صورت مبلغ بیشتر نیاز به مصوبه هیات رئیسه فدراسیون است. ظاهرا این قراداد همان مشکل انعقاد قراداد وحید شمسای سرمربی تیم ملی فوتسال را دارد.  این در حال است که مبلغی که از سوی تیم‌های لیگ برتری به نادری پیشنهاد شده میلیاردی بوده و وی به دلیل حضورش در تیم‌ملی این پیشنهادات را رد کرده است.  در صورتی که اگر فدراسیون در نظر داشت یک مربی خارجی در این سطح که کارنامه چنین موفقی داشته باشد استخدام کند حداقل باید چند صد برابر مبلغ قرارداد آنهم با دلار حقوق پرداخت می کرد. 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید