نماد آخرین خبر

هالند در میان بزرگان لیگ برتر

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
هالند در میان بزرگان لیگ برتر

ورزش 3/ارلینگ هالند با ثبت سه گل دیگر در دومین هفته متوالی، یک هت‌تریک جدید به کلکسیون خود اضافه کرد و از این حیث با هری کین و تیری آنری در لیگ برتر انگلیس برابر شد.
  هالند همچنان نشانه‌های بلوغ در دوران حضورش در منچسترسیتی را نشان می‌دهد و این شنبه در دیدار مقابل وستهم، یک هت‌تریک دیگر به مجموعه خود اضافه کرد و با این هت‌تریک، هشتمین هت‌تریک خود در لیگ برتر را به ثبت رساند.
با این هت‌تریک جدید که سیتی با آن وستهم را شکست داد، هالند به آمار هفت گل در سه هفته لیگ برتر رسید و میانگین فوق‌العاده‌ای از گلزنی در شروع فصل به جا گذاشت و نشان داد که به سمت کسب یک کفش طلای جدید در فوتبال انگلیس پیش می‌رود.
یک دستاورد جدید که هالند در این هفته مقابل وستهم با ثبت دومین هت‌تریک متوالی خود به دست آورد، این است که او دومین فوتبالیست در تاریخ لیگ برتر است که در دو فصل مختلف دو هت‌تریک متوالی به ثبت رسانده و با هری کین برابر شد. کین در دو نوبت موفق به ثبت هت‌تریک‌های متوالی شده بود و قربانیان او برنلی، ساوتهمپتون، لستر سیتی و هال سیتی بودند. در حالی که اکنون هالند با هت‌تریک مقابل وستهم، که پس از هت‌تریک هفته گذشته مقابل ایپسویچ تاون به دست آمد، با رکورد ستاره سابق اسپرز برابر شد. این هت‌تریک‌ها به هت‌تریک‌هایی که او در مقابل کریستال پالاس و ناتینگهام فارست در فصل‌های گذشته ثبت کرده بود، اضافه می‌شوند. هالند همچنین با هری کین و تیری آنری در تعداد هت‌تریک‌های لیگ برتر برابر شد.
علاوه بر تبدیل شدن به دومین فوتبالیست با هت‌تریک متوالی در دو هفته در لیگ برتر، هالند هشتمین هت‌تریک خود را با پیراهن سیتی در لیگ برتر به ثبت رساند و به فوتبالیست‌های بزرگ و تاریخی این لیگ پیوست.
با هشت هت‌تریک، هالند با تیری آنری، هری کین و مایکل اوون در تعداد هت‌تریک‌ها برابر شد، هرچند میانگین گلزنی نروژی قابل توجه است، زیرا او این کار را تنها در ۶۹ بازی انجام داده است.
آنری در ۲۵۸ بازی به این تعداد رسید، در حالی که هری کین و مایکل اوون به ترتیب در ۳۲۰ و ۳۲۶ بازی به هشت هت‌تریک در دوران حرفه‌ای خود در لیگ برتر دست یافتند


اکنون با ۶۹ بازی و هشت هت‌تریک به ثبت رسیده، ارلینگ هالند همه چیز را در اختیار دارد تا به عنوان کشنده‌ترین مهاجم در تاریخ لیگ برتر و کسی که بیشترین هت‌تریک‌ها را دارد، شناخته شود. زیرا در لیست تنها رابی فاولر با ۹ هت‌تریک در جایگاه سوم حضور دارد و در جایگاه اول و دوم به ترتیب سرخیو آگوئرو با ۱۲ و آلن شیرر با ۱۱ هت‌تریک قرار دارند، هرچند هر دو این کار را در ۲۷۵ و ۴۴۱ بازی انجام دادند، چیزی که به نظر می‌رسد هالند به راحتی بتواند به آن برسد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره