نماد آخرین خبر

آژیر خطر برای سرمربی کوبایی تیم ملی بوکس

منبع
ميزان
بروزرسانی
آژیر خطر برای سرمربی کوبایی تیم ملی بوکس

میزان/به احتمال فراوان سرمربی تیم ملی بوکس ایران پس از مسابقات قهرمانی آسیا جدا خواهد شد.
 فونتانا، سرمربی کوبایی تیم ملی بوکس ایران که با سر و صدای زیادی آمد و در راه کسب سهمیه المپیک ناکام مطلق بود، این روز‌ها شرایط خاصی را دنبال می‌کند.
مربی که برای بوکس ایران گران قیمت محسوب می‌شود تا پایان رقابت‌های قهرمانی آسیا با فدراسیون بوکس قرارداد دارد، اما احتمال ماندنش بسیار کم است.
فونتانا در راه کسب سهمیه رفوزه شد و حالا تیمش را برای رقابت‌های قهرمانی آسیا که آذر ماه سال جاری در اردن برگزار می‌شود، آماده می‌کند.
با توجه به تغییرات زیاد در تیم ملی و احتمال غیبت برخی بوکسور‌های باتجربه در ترکیب تیم اعرامی به قهرمانی آسیا، بوکس ایران کار دشواری برای کسب مدال‌های خوشرنگ در قاره کهن دارد.
شرایط در بوکس به قدری آشفته است که دیگر با کسب ۲ یا ۳ مدال برنز کسی تسلیم بازی‌های مجازی و حمایت از طریق استوری‌ها نمی‌شود و جامعه بوکس و خصوصاً مسئولان ورزش از این تیم نتیجه خیلی خوب می‌خواهند.

به هر حال مربی که به ادعای مسئولان فدراسیون یکی از با رزومه‌ترین مربیان دنیاست باید بتواند یک تغییر اساسی در بوکس بوجود بیاورد.
با توجه به این موضوع و مسئولیت سنگین فونتانا بعید به نظر می‌رسد این مربی بتواند پس از رقابت‌های قهرمانی آسیا در تیم ملی بوکس ماندگار شود.
امید است بوکس ایران بهترین نتایج را در رقابت‌های قهرمانی آسیا کسب کند تا شکست‌های سریالی چند وقت اخیر به دست فراموشی سپرده شود، اما مسیر کسب مدال، آن هم مدال طلا بسیار سخت است.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره