نماد آخرین خبر

گواردیولا: مسلسل هم نمی‌تواند هالند را متوقف کند

منبع
ايسنا
بروزرسانی
گواردیولا: مسلسل هم نمی‌تواند هالند را متوقف کند

ایسنا/ سرمربی اسپانیایی منچستر سیتی بعد از درخشش ارلینگ هالند در دیدار برابر وستهام به ستایش از این مهاجم نروژی پرداخت.
منچستر سیتی سومین پیروزی پیاپی خود را در فصل جاری لیگ برتر انگلیس به دست آورد.
سیتی در دیدار برابر وستهام با نتیجه ۳ بر ۱ به پیروزی دست پیدا کرد. ستاره سیتیزن‌ها ارلینگ هالند بود که توانست هت تریک کند.
هالند که در دو فصل اخیر لیگ جزیره عنوان آقای گلی را به دست آورده در فصل جاری هم نشان می‌دهدکه گزینه اصلی کسب این  عنوان  است. او در سه بازی ۷ گل به ثمر رسانده تا با اقتدار در صدر جدول بهترین گلزنان قرار گیرد.
درخشش هالند ستایش خاص گواردیولا از این بازیکن را به دنبال داشت.
به نوشته ایندیپندنت، گواردیولا گفت: بسیار خوشحالیم که هالند یک هت تریک دیگر را به ثبت رساند و بازهم کیفیت بالای خود را نشان داد. او امشب بازی باورنکردنی را به نمایش گذاشت و حتی یک بار هم توپ را از دست نداد. هالند هم در دفاع و هم در حمله بی نظیر بود و این واقعا خوشحال کننده است.

سرمربی سیتی ادامه داد: هالند در همه چیز خوب است. او بعد از جلسات تمرین ۲۰ تا نیم ساعت دیگر در زمین می‌ماند و  تمرین می‌کند و این باعث می‌شود تا اینگ‌ونه آماده شود. فصل قبل احساس نمی‌کرد که خوب است تا جایی‌که خسته و ناراحت به نظر می‌رسید اما در فصل جاری به نظر می‌رسد که وضعیت فرق کرده است. هالند بسیار باهوش است و تنها کافی است که توپ در محوطه جریمه به او داده شود. به نظرم هالند مهار نشدنی است. هیچ مدافعی حتی با مسلسل هم نمی‌تواند هالند را متوقف کند. تنها کافی است که بازیکنان سیتی توپ‌های عرضی را در اختیار این بازیکن بگذارند و او کارش را انجام خواهد داد. همه می‌دانند که او چه بازیکن خطرناکی است.
هالند در دو بازی از سه بازی فصل جاری لیگ جزیره هت تریک کرده است. این بازیکن ۲۴ ساله تاکنون ۲۴ بار هت تریک کرده است.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره