نماد آخرین خبر

کری تن‌هاخ برای لیورپول

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
کری تن‌هاخ برای لیورپول

ورزش 3/ اریک تن‌هاخ در آستانه دیدار حساس منچستریونایتد برابر لیورپول کری جالبی برای این تیم خواند.
 منچستریونایتد امروز در چارچوب دیدارهای هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اولدترافورد باید در یک بازی حساس و تماشایی روبه‌روی لیورپول به میدان برود و سه امتیاز این بازی برای هر دو تیم از اهمیت و ارزش زیادی برخوردار است.
لیورپول در چند سال اخیر همیشه در بین مدعیان کسب به عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر انگلیس حضور داشته اما یونایتد روزهای بسیار سختی را سپری کرده ولی امیدوار است که شرایط در این فصل تغییر کند و آنها بتوانند بار دیگر در بین مدعیان فوتبال انگلیس حضور داشته باشند.
تن‌هاخ در آستانه این بازی حساس به خبرنگاران گفت: "توجه کنید. ما پس از سیتی بیشترین تعداد جام قهرمانی را در دو سال گذشته به دست آورده‌ایم. بنابراین عملکردی بهتر از هر تیم دیگری داشته‌ایم. این آمارها واقعیت هستند.
امسال هم به دنبال این هستیم که بار دیگر جام قهرمانی را به دست آوریم و من از این که تیمم در این کار موفق خواهد شد اطمینان دارم. تنها یک چیز در دنیای فوتبال اهمیت دارد: این که در پایان فصل جام قهرمانی را به دست آورید. تا جایی که من می‌دانم هواداران از من راضی هستند. البته که بحث یونایتد مطرح است و ما امسال اهداف بالاتری را در نظر داریم."


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره