نماد آخرین خبر

صلحی پور: می‌خواستم خداحافظی کنم اما توکلی اجازه نداد

منبع
فارس
بروزرسانی
صلحی پور: می‌خواستم خداحافظی کنم اما توکلی اجازه نداد

فارس/پاراوزنه بردار ایران پس از ناکامی در دسته 97 کیلوگرم بازیهای پارالمپیک پاریس گفت: چیزی کم نگذاشتم و صدم را گذاشتم اما نشد که نشد.

 حامد صلحی پور پاراوزنه بردار ایران پس از ناکامی در دسته 97 کیلوگرم بازیهای پارالمپیک پاریس اظهار داشت: وقتی نخواهد بشود، نمی شود. چیزی کم نگذاشتم و صدم را گذاشتم اما نشد که نشد و تنها شرمندگی برای من باقی ماند.

وی با اشاره به سطح بالای رقابت دسته 97 کیلوگرم گفت: رقابت بسیار سنگین بود و دیدید که 3 بار رکورد پارالمپیک و یک بار رکورد جهان شکسته شد. حریفان بسیار قدر بودند. با توجه به شرایط من برای برنز رقابت می کردم و به وزنه 230 کیلو در تمرینات نزدیک شده بودم. امید داشتم که پارالمپیک اوج آمادگی ام باشد و بتوانم این وزنه را بزنم و برای رسیدن به این وزنه و آمادگی چیزی کم نگذاشتم اما نشد. 

صلحی پور درباره عدم مهار وزنه 226 کیلوگرم در حرکت دوم بیان کرد: حرکت اول بسیار سبک بود که در جدول وارد شدم اما برای حرکت دوم فشار وزنه بالا رفت و احساس می کنم چون سرد شدم، نتوانستم آن را مهار کنم. ریلکس بودم و هیچ استرسی نداشتم. 

صلحی پور در پایان گفت: حقیقتا قصد داشتم امروز و در پایان مسابقه از دنیای قهرمانی خداحافظی کنم اما حسین توکلی اجازه نداد.




ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره