نماد آخرین خبر

پیروزی آلمان و هلند با تحقیر رقبا!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پیروزی آلمان و هلند با تحقیر رقبا!

ورزش 3/در آخرین دیدارهای هفته اول لیگ ملت‌های اروپا، آلمان و هلند موفق به شکست مجارستان و بوسنی و هرزگووین شدند.
در جریان آخرین بازی‌های هفته اول لیگ ملت‌های اروپا، آلمان در گروه سه لیگ A میزبان مجارستان بود و توانست با یک نمایش فوق‌العاده مجارستان را شکست دهد.
در این بازی که در دوسلدورف برگزار شد، شاگردان یولیان ناگلزمان از همان دقایق ابتدایی حریف را تحت فشار گذاشتند و در دقیقه ۲۷ نیکلاس فولکروگ توانست روی پاس جمال موسیالا دروازه خالی را به راحتی باز کند.
با وجود حملات پرشمار و فشار بالای ژرمن‌ها به حریف، اما نیمه اول با همان یک گل به اتمام رسید اما در ۴۵ دقیقه دوم آنها توانستند برد پرگلی را رقم بزنند.
ابتدا جمال موسیالا روی ضدحمله‌ای با پاس فلورین ویرتز صاحب توپ شد و با استفاده از سرعت فوق‌العاده‌اش به محوطه جریمه حریف رسید و بازی را ۲-۰ کرد.
 
دقایقی بعد نوبت به موسیالا رسید که به ویرتز پاس گل بدهد. ستاره لورکوزن پس از دریافت توپ، با شوتی دقیق به گوشه دروازه اختلاف را به سه گل رساند. حدود ۱۰ دقیقه پس از این گل بود که موسیالا یک بار دیگر درخشید و این بار گل چهارم را ساخت. او با پاسی عالی الکساندر پاولوویچ را که در نیمه دوم به بازی آمده بود، در نیمه دوم به توپ رساند و این بازیکن توانست دروازه مجارستان را برای بار چهارم باز کند.
این پایان کار نبود و کای هاورتز توانست کمتر از ۱۰ دقیقه مانده به پایان بازی، نتیجه را ۵-۰ کند. او پس از اینکه در محوطه جریمه حریف توسط اوربان سرنگون شد، یک ضربه پنالتی به دست آورد و خودش موفق شد آن را تبدیل به گل کند.
در پایان اتفاق دیگر رخ نداد و آلمان با درخشش موسیالا به پیروزی ۵-۰ رسید.
هلند هم حریفش را پنج تایی کرد

در دیدار دیگر از همین گروه، هلند میزبان بوسنی بود و آنها نیز با زدن ۵ گل ۳ امتیاز بازی را کسب کردند. نیمه اول این بازی را هلند با گل‌های یوشوا زیرکزی و تیجانی ریندرز برد و بوسنی تنها یکی از گل‌ها را جبران کرد. در ابتدای نیمه دوم کودی خاکپو بازی را ۳-۱ کرد اما ادین ژکو برای بوسنی گلزنی کرد و تیمش را در بازی نگه داشت. با این وجود اما هلند برتری یک گله‌اش را حفظ کرد و در دقایق پایانی هم ووت وخورست و ژاوی سیمونز دیگر گل‌های هلند را به ثمر رساندند تا شاگردان رونالد کومان نیز به پیروزی ۵-۲ برسند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره