نماد آخرین خبر

مصدومیت اولمو جدی نیست

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
مصدومیت اولمو جدی نیست

ورزش 3/آزمایشات روی زانوی دنی اولمو تایید کرده که مهاجم بارسلونا دچار مصدومیت جدی نشده است.خیال بارسا راحت شد: مصدومیت اولمو جدی نیست

دنی اولمو در آخرین جلسه تمرینی پیش از بازی مقابل سوئیس غیبت داشت و برای بازی یکشنبه شب در استادیوم ژنو غایب لاروخا را همراهی نخواهد کرد.

لوئیس دلافوئنته، سرمربی اسپانیا، در کنفرانس مطبوعاتی قبل از تمرین فاش کرد که مهاجم بارسلونا در آخرین بازی مقابل صربستان متحمل ضربه سختی شده و کادر پزشکی او را تحت آزمایش قرار داده‌اند تا احتمال آسیب‌دیدگی زانوی راست او را بررسی کنند.

بر اساس گزارش موندودپورتیوو، آزمایشات تایید کرد که فقط یک کبودی بزرگ روی زانوی او شکل گرفته اما این بازیکن برای احتیاط بیشتر مقابل سوئیس بازی نمی‌کند.

اولمو در دقیقه 67 بازی گذشته با میلنکوویچ برای دریافت یک توپ چالش داشت و اولمو پس از برخورد ضربه روی زمین افتاد اما داور به او کارت زرد نشان داد. بازیکن بارسا در زمین ماند و درنهایت در دقیقه 82 تعویض شد.

همانطور که دلافوئنته در نشست خبری تایید کرد سلامت بازیکنان برای او در اولویت است، بعید است که اولمو حتی به‌عنوان بازیکن تعویضی مقابل سوئیس بازی کند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره