نماد آخرین خبر

کومان: نمی‌خواهم با مصاحبه‌ام کشور را به هم بریزم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
کومان: نمی‌خواهم با مصاحبه‌ام کشور را به هم بریزم

ورزش 3/کومان، سرمربی تیم ملی هلند، می‌گوید نمی‌خواهد با مصاحبه‌هایش تیم را وارد حاشیه کند.کومان: نمی‌خواهم با مصاحبه‌ام کشور را به هم بریزم!

تیم ملی هلند در دیداری از سری مسابقات لیگ ملت‌های اروپا به مصاف تیم ملی بوسنی رفت و با نتیجه ۵-۲ پیروز شد. هلند با بازی سریع و مسلط خود، توانست به راحتی بازی را کنترل کند و موقعیت‌های گلزنی زیادی ایجاد کند. پش از پایان بازی کومان در نشست خبری درباره عملکرد تیمش صحبت کرد.

رونالد کومان پس از بازی در نشست خبری درباره عملکرد تیمش گفت: «ما با توپ بسیار خوب بازی کردیم. تازه‌نفس به نظر می‌رسیدیم و سریع بازی می‌کردیم. این چیزی است که از تیمم می‌خواهم.»

او درباره گل اول بوسنی گفت: «ژاوی سیمونز باید بهتر عمل می‌کرد. او داشت هافبک چپ آن‌ها را مهار می‌کرد و ناگهان از او دور شد. البته، مدافعان میانی هم در موقعیت‌یابی اشتباه کردند.»

او سپس در واکنش به سوال «این اولین بار نیست که ماتیاس دلیخت اشتباه می‌کند. آیا این موضوع شما را نگران نمی‌کند؟» پاسخ داد: «دلیخت خودش می‌داند که اشتباه کرد. این اشتباهات دیگر نباید اتفاق بیفتند.»

درخصوص احتمال بازی ممفیس دیپای در لیگ برزیل، کومان گفت: «من در مورد انتخاب ممفیس برای بازی در برزیل نظر نخواهم داد. نمی‌خواهم دوباره کل کشور را به جان خودم بیندازم و تیم را به حاشیه ببرم. فکر می‌کنم باید در انتخاب کلماتم بهتر باشم. وقتی که درباره برخواین صحبت کردم، همه کشور بهم ریخت. باید کلماتم را با دقت بیشتری انتخاب می‌کردم.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره