نماد آخرین خبر

موسیالا: می‌توانستیم کل شب بازی کنیم و گل بزنیم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
موسیالا: می‌توانستیم کل شب بازی کنیم و گل بزنیم

ورزش 3/موسیالا، ستاره تیم ملی آلمان می‌گوید آنها اعتمادبه‌نفس زیادی به دست آورده‌اند و باید آن را برای بازی‌های بعدی حفظ کنند.موسیالا: می‌توانستیم کل شب بازی کنیم و گل بزنیم!

تیم ملی آلمان در دیداری در چارچوب مسابقات لیگ ملت‌های اروپا در دیداری خانگی به مصاف تیم ملی مجارستان رفت و با نتیجه قاطع ۵-۰ به پیروزی رسید. ژرمن‌ها با نمایشی درخشان از ابتدا تا انتها، توانستند کنترل بازی را در دست بگیرند و با گل‌های متعدد، پیروزی شیرینی را رقم بزنند. نمایش عالی و هماهنگی بین بازیکنان، به ویژه جمال موسیالا، نقش کلیدی در این پیروزی داشت.

موسیالا در نشست خبری‌اش درباره اینکه آیا این بهترین عملکرد فردی او برای تیم ملی آلمان بود، گفت: «شاید، حتی اگر احساس کنم که نمایش کلی من می‌توانست بهتر باشد اما به نظرم از بهترین نمایش‌هایم بود. خوب است که گل‌های زیادی بزنیم اما مهم این است که ما بازی را بردیم و اکنون می‌توانیم به بازی روز سه‌شنبه فکر کنیم.»

موسیالا ادامه داد: «مهم است که شادی‌ای که در یورو داشتیم را حفظ کنیم. ما ۲۰ بازی تا جام جهانی داریم. باید از هر بازی استفاده کنیم. ما چهار بازیکن کلیدی را از دست دادیم، بنابراین باید شیمی تیم و ارتباط بین بازیکنان را تقویت کنیم.»

درخصوص بازی در کنار فلورین ویرتز، او افزود: «بازی کردن با فلورین بسیار لذت‌بخش بود. همیشه بازی با فلورین لذت‌بخش است. بعد از ۱-۲ گل ریتم خود را پیدا کردیم و با آن اعتماد به نفس می‌توانستیم تمام شب بازی کنیم و گل بزنیم.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره