نماد آخرین خبر

جین پاتری: هیجان‌زده‌ام و خوشحالم که به ایران آمدم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
جین پاتری: هیجان‌زده‌ام و خوشحالم که به ایران آمدم

ورزش 3/ قطر پاسور تیم جاکارتا بهایانگ کارا پرِسیسی نماینده اندونزی گفت: خوشحالم که به ایران آمدم و برای بازی مقابل تماشاگران این کشور هیجان دارم.
جین پاتری یکی از ستارگان شناخته شده والیبال دنیا که به عنوان بازیکن تیم جاکارتا بهایانگ کارا پرِسیسی نماینده کشور اندونزی در مسابقات باشگاه‌های مردان آسیا حضور دارد، اظهار کرد: فکر می‌کنم این رقابت‌ها تفاوت زیادی با اروپا دارد. هیجان‌انگیز است که تیم‌های متعدد آسیایی در این مسابقات وجود دارند. خوشحالم که به ایران آمدم تا والیبال بازی کنم چون می‌دانم در این کشور والیبال اهمیت زیادی دارد.
وی ادامه داد: برای بازی مقابل تماشاگران ایرانی هیجان دارم و تجربه خوبی برای من خواهم بود. بدون شک هدف تیم ما حضور در فینال است و می‌توانیم این کار را انجام دهیم.
پاتری درباره حضورش در تیم جاکارتا بهایانگ کارا پرِسیسی عنوان کرد: قطعا این تیم برای من جدید است و تازه به آن ملحق شدم. پس مقداری عجیب است، اما مشکلی نیست. جلسه تمرین خوب بود و من خوشحالم که جزئی از این تیم در مسابقات هستم.
قطرپاسور تیم جاکارتا بهایانگ کارا پرِسیسی در ادامه افزود: زیاد درباره شهر یزد چیزی نمی‌دانم، اما فکر می‌کنم شهر خوبی باشد. هوایش بسیار گرم است و در کمال تعجب به این هوا عادت ندارم.
وی تاکید کرد: بعد از بازی‌های المپیک، این گونه مسابقات برای من یک چالش است. ما وقتی ورزشکار هستیم باید چنین چالش‌هایی داشته باشیم و خوب است که این چالش‌ها را ادامه دهیم. از همه بازی‌ها سعی می‌کنم لذت ببرم و خودم را به چالش بکشم تا به اهدافم برسم.

پاتری خطاب به تماشاگران مسابقات باشگاه‌های مردان آسیا گفت: می‌دانم که طرفداران بسیاری در ایران دارم و از حمایت همیشگی آن‌ها متشکرم و خوشحالم که در این مسابقات هوادارانم را می‌بینم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره