نماد آخرین خبر

آنچلوتی یک زوج جدید برای رودیگر پیدا کرد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
آنچلوتی یک زوج جدید برای رودیگر پیدا کرد

ورزش 3/در شرایطی که رئال برای بازی شنبه بعد مقابل سوسیداد با بحران مصدومیت مدافعانش روبرو است، کارلتو قصد دارد دنی کارواخال را به دفاع میانی منتقل کند.
  رئال مادرید این روزها با معضل در خط دفاعی خود روبرو شده و مشخص نیست در بازی شنبه برابر سوسیداد با چه مدافعان میانی راهی زمین خواهد شد.


داوید آلابا تا اواخر سال میلادی شرایط بازی ندارد. ناچو و رافا مارتین به القادسیه و ناپولی رفتند و ادر میلیتائو نیز در اردوی تیم ملی برزیل مصدوم شد. خوان مارتینز 16 ساله نیز قبل از شروع فصل رباط داد. به اینها مصدومیت اورلین شوامنی را نیز باید اضافه کرد. به این ترتیب رئال برای بازی با سوسیداد آنتونیو رودیگر، خسوس وایخو و رائول آسنسیو را به عنوان دفاع میانی در اختیار دارد. وایخو و آسنسیو گزینه های قابل اعتمادی نیستند تا فکر استفاده از دنی کارواخال به ذهن کارلتو رسوخ کند.
طبق ادعای آاس، این احتمال بالاست که اگر شوامنی در دسترس نباشد، کارواخال زوج رودیگر شود. او در سه فصل اخیر سابقه 4 بار بازی در قلب دفاع رئال را دارد.


در فصل 22-2021 کارواخال در بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برابر چلسی به اجبار در 30 دقیقه وقت اضافه به قلب دفاع رفت و رئال توانست با وجود شکست 3-2 راهی نیمه نهایی شود. در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان همان فصل برابر سیتی نیز کارواخال و وایخو در وقت های اضافه زوج دفاعی رئال بودند و کهکشانی ها با برتری 3-1 به دور بعد رفتند.
فصل قبل در ماه فوریه که رئال با بحران مصدومیت مدافعانش روبرو بود، کارواخال در دو بازی برابر اتلتیکو خیرونا به قلب دفاع رفت. دربی 1-1 مساوی تمام شد ولی رئال توانست خیرونا را 4-0 شکست دهد.
اکنون باید دید تجربه جدید استفاده از کارواخال در قلب دفاع چگونه خواهد شد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره