نماد آخرین خبر

صدای گریزمان بلند شد؛ در فرانسه اذیت می‌شوم!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
صدای گریزمان بلند شد؛ در فرانسه اذیت می‌شوم!

ورزش 3/آنتوان گریزمان در مصاحبه جدید خود به دشان کنایه زد و گفت، تغییرات مداوم سیستم به او اجازه نمی دهد در تیم ملی فرانسه خوب بازی کند.
آنتوان گریزمان بعد از جام ملت‌های اروپا جایگاه خود را در تیم فرانسه از دست داده است. او در مسابقاتی که در آلمان برگزار شد در چند بازی به عنوان بازیکن تعویضی حضور داشت و از اهمیت نقش او در تیم کاسته شد. روز جمعه، در شکست 1-3 فرانسه مقابل ایتالیا، او بازی را از ابتدا آغاز کرد، اما نتوانست توانایی های خود را اثبات کند. بازیکن اتلتیکو مادرید در مصاحبه ای با تله فوت، از تاکتیک های دشان انتقاد کرد.
او در مورد بهترین پستش در تیم ملی گفت: «بهترین پست برای من؟ همیشه در مرکز زمین حس بهتری داشته ام. من به یک تغییر نیاز دارم تا از نظر روحی احساس خوبی داشته باشم. بازی من ارتباطی مستقیم با ذهنیت و روحیه ام دارد. اگر خوشحال باشم، همه چیز خوب پیش می رود. اگر تردیدی به من دارند، دوست دارم فورا مطلع شوم. این اتفاقی است که برای من در جام ملت‌های اروپا رخ داد. وقتی در مرکز زمین باشم، حس بهتری دارم و در نتیجه بهتر بازی خواهم کرد.»
کاپیتان دوم فرانسه ادامه داد: «تغییرات تاکتیکی زیادی در تیم وجود دارد و ما باید با آن کنار بیایم. آیا تغییر پست من را اذیت کرده؟ نه زمانی که در زمین بودم، اما در بازی با لهستان و اسپانیا بازی نکردن من را آزار داد. آنها تصمیمات تاکتیکی مربی بودند و شما باید به آنها احترام بگذارید، حتی اگر شما را اذیت کنند. همه چیز حول محور تیم می چرخد. اما این بهترین پست برای من نیست.»

 

 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید