نماد آخرین خبر

قبل از انتقال به یونایتد خیلی اضطراب داشتم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
قبل از انتقال به یونایتد خیلی اضطراب داشتم

ورزش 3/مانوئل اوگارته، هافبک منچستریونایتد، می‌گوید قبل از ترک پاری سن ژرمن برای انتقال به جمع شیاطین سرخ اضطراب زیادی را متحمل شده است.
پس از پایان کار اروگوئه در کوپا آمه‌ریکا، مانوئل اوگارته در موقعیت عجیبی قرار گرفت. این بازیکن به تمرینات پاری سن ژرمن بازنگشت و منتظر بود ببیند آیا انتقال او به منچستریونایتد اتفاق خواهد افتاد یا خیر.
اوگارته در سه بازی اول فصل لیگ جدید لیگ فرانسه، روی نیمکت پاری سن ژرمن بود. در نهایت پس از چندین روز بلاتکلیفی قراردادی بین پاری سن ژرمن و منچستریونایتد در آخرین روزهای نقل و انتقالات تابستانی مورد توافق قرار گرفت.
چندین گزارش حاکی از آن است که پاری سن ژرمن برای انتقال اوگارته به منچستریونایتد مبلغ 50 میلیون یورو، 10 میلیون یورو پاداش و بند فروش 10 درصدی دریافت خواهد کرد.

پس از انجام این معامله، اوگارته به تازگی درباره شرایطی که تجربه کرد و بلاتکلیفی برای انتقال به لیگ برتر انگلیس صحبت کرد.

اوگارته گفت:"سخت و پیچیده بود چون سعی کردم اجازه ندهم که من را بیش از حد مضطرب کند، اما آسان نبود. پیش فصل احساس عجیبی داشت چون عادت نداشتم در آن موقعیت باشم یا آنقدر کم بازی کنم.
اکنون که همه چیز مرتب شده، واقعا خوشحالم و در بازی مقابل پاراگوئه در زمین احساس خوبی داشتم. انتظاری طولانی کشیدم و گاهی اوقات احساس اضطراب می‌کردم، اما چنین اتفاقی برای هر بازیکنی رخ می‌دهد."
این بازیکن 23 ساله تا سال 2029 قرارداد بسته و هواداران منچستریونایتد منتظر هستند که پس از فیفادی شاهد توانایی‌های این بازیکن باشند.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید