نماد آخرین خبر

مورینیو فنرباغچه را شعبه دو یونایتد می‌کند!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
مورینیو فنرباغچه را شعبه دو یونایتد می‌کند!

ورزش 3/آنتونی در نظر دارد به صورت قرضی از منچستریونایتد راهی فنرباغچه ترکیه شود. وینگر برزیلی 24 ساله، از زمان پیوستن به آژاکس با مبلغ 92 میلیون یورو در سال 2022، دوران فاجعه باری را در الدترافورد سپری کرده است.
او تا اینجای فصل در لیگ برتر فقط یک دقیقه بازی کرده و به نظر می‌رسد که تحت نظر اریک تن‌هاخ شانسی برای فیکس شدن ندارد. شایعات زیادی درمورد جدایی این بازیکن 24 ساله در طول تابستان مطرح شده بود.
طبق گزارش دیلی میل، فنرباغچه در حال حاضر جدی‌ترین مشتری آنتونی است. این تیم ترکیه‌ای در حال حاضر توسط ژوزه مورینیو، سرمربی سابق یونایتد، هدایت می‌شود.
طبق این گزارش آنتونی به یونایتد اطلاع داده که می‌خواهد باشگاه را ترک کند و باشگاه حتی برای جدایی او به صورت قرضی هم آماده است.
همچنین باشگاه‌ آژاکس و باشگاه‌هایی از اسپانیا، فرانسه و عربستان سعودی به این وینگر علاقه‌مند هستند. با این حال، فنرباغچه با توجه به اینکه پنجره نقل و انتقالات آن‌ها تا جمعه این هفته باز است، به دنبال جذب آنتونی است.

آنتونی که تا سال 2027 قرارداد دارد، در الدترافورد حدود 250 هزار یورو در هفته دستمزد می‌گیرد و با این دستمزد شاید جدایی او صورت نگیرد.
آنتونی که به دستور تن‌هاخ به منچستریونایتد ملحق شد، در مجموع 83 بازی، 11 گل برای یونایتد به ثمر رسانده و در لیگ برتر تنها 5 گل زده است.
این وینگر پشت سر مارکوس راشفورد، الخاندرو گارناچو و آماد دیالو قرار دارد و انتقال به ترکیه می‌تواند راه مناسبی برای این ملی پوش برزیلی باشد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره