نماد آخرین خبر

بازیکن امارات: می‌خواهیم ایران را شکست دهیم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
بازیکن امارات: می‌خواهیم ایران را شکست دهیم

ورزش 3/در یکی از دیدارهای حساس و مهم از دور دوم مرحله سوم مقدماتی جام جهانی 2026، فردا تیم های ملی ایران و امارات در مسابقه‌ای مهم و در ورزشگاه هزاع بن زاید شهر العین با هم روبرو خواهند شد.
یحیی نادر، بازیکن تیم ملی فوتبال امارات، در نشست خبری قبل از بازی اظهار داشت: ابتدا باید از هم‌تیمی‌هایم بابت عملکرد بسیار خوبشان در بازی برابر قطر تشکر کنم. ما سه امتیاز مهم را برابر قهرمان آسیا کسب کردیم.
او ادامه داد: ما برای رویارویی با تیم ملی ایران آماده‌ایم. روحیه ما بالاست و هدفمان کسب پیروزی است. می‌دانیم که بازی دشوار و قوی‌ای پیش رو داریم، به همین دلیل باید تلاش‌هایمان را دوچندان کنیم، تمرکز داشته باشیم و همیشه با تمام قوا بجنگیم.

وی اضافه کرد: اگر با ذهنیت پیروزی وارد بازی شویم، همان‌طور که در بازی با قطر عمل کردیم، مطمئنم قادر خواهیم بود که در دیدار برابر ایران به پیروزی برسیم. به‌ویژه اینکه در زمین خود و در میان هوادارانمان بازی می‌کنیم.
او با دعوت از تماشاگران اماراتی جهت حضور در استادیوم اضافه کرد: مطمئن هستم که سکوهای ورزشگاه هزاع بن زاید با حضور پرتعداد هواداران سفیدپوش، پر خواهد شد.

نادر همچنین تصریح کرد که بازیکنان تیم ملی امارات تحت تأثیر فشارهای شبکه‌های اجتماعی قرار نمی‌گیرند و افزود: پائولو بنتو تلاش زیادی می‌کند، او به کمی زمان نیاز داشت و همین باعث بهبود عملکرد تیم ملی زیر نظر او شده است.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید