نماد آخرین خبر

در اسپانیا به دخیا احترام نگذاشتند!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
در اسپانیا به دخیا احترام نگذاشتند!

ورزش 3/کارلوس آلوس فوتبال اسپانیا و به ویژه آلوارو موراتا را به خوبی می‌شناسد و به همین دلیل در مصاحبه‌ای که با اسکای اسپورت انجام داد به تمجید از مهاجم میلان پرداخت.
آلوس درباره موراتا گفت: "هیچ‌کس نمی‌داند چه اتفاقی می‌افتد، اما فکر می‌کنم او می‌تواند بیش از 15 گل در سری A بزند چون استعدادش را دارد. مطمئنم که او فصل فوق‌العاده‌ای خواهد داشت. آلوارو مهاجمی است که نه تنها گلزنی تیم شما را تضمین می‌کند بلکه به تیم نیز کمک می‌کند و این جنبه فراتر از روند گلزنی اوست. او شاید در جام ملت‌های اروپا گل‌های زیادی به ثمر نرسانده باشد، اما برای لاروخا مهره تعیین‌کننده‌ای بود.
ما در مورد مهاجم سریعی صحبت می‌کنیم که در کارهای دفاعی هم شرکت می‌کند و به لطف فیزیک بدنی و قدش فضا را برای بازیکنان دیگری مانند لامین یامال و نیکو ویلیامز آزاد کرد. حالا وینگرهای روسونری مانند رافائل لیائو و کریستین پولیشیچ می‌توانند به روشی مشابه از توانایی او استفاده کنند. به هواداران میلان می‌گویم که قضاوت کردن موراتا فقط به خاطر گل‌هایش درست نیست، ما در مورد کسی صحبت می‌کنیم که هر کاری برای تیم انجام می‌دهد، مهاجمی که فداکاری می‌کند."

او همچنین درباره انتقال داوید دخیا به فیورنتینا گفت: "داوید بیش از یک سال است که از میادین دور بوده و در این سن هرگز نمی‌دانی چطور برمی‌گردی. اگرچه معتقدم که عدم تحرک برای دروازه‌بان تاثیر کمتری دارد. دخیا دروازه‌بان بزرگی بود که متأسفانه در اسپانیا احترامی که شایسته آن بود را ندید.
این در حالی است که او سال‌ها در سطوح بالایی هم در اتلتیکو و هم در منچستریونایتد بازی کرد. اگر او در بارسا، رئال مادرید یا اتلتیکو مادرید بازی می‌کرد، شاید مطبوعات او را بیشتر دوست می‌داشتند. با این حال، امیدوارم او اکنون در فیورنتینا به سطح خود بازگردد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره