نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

پرونده نقل و انتقالات جنجالی پرسپولیس بسته شد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پرونده نقل و انتقالات جنجالی پرسپولیس بسته شد

ورزش 3/پرسپولیس نقل و انتقالات جنجالی و پرماجرایی را پشت سر گذاشت و پس از تقریبا سه ماه پرالتهاب و جنجالی، با جذب سعید مهری نقل و انتقالات پرسپولیس به پایان رسید.
پرسپولیس که فصل گذشته به قهرمانی لیگ برتر رسیده بود اولین شوک تابستانی را با جدایی اوسمار ویرا، سرمربی برزیلی خود تجربه کرد. پس از آن فسخ یک‌طرفه علیرضا بیرانوند و عدم تمدید دانیال اسماعیلی‌فر، مهدی ترابی و علی نعمتی پرسپولیس را در شرایط سختی قرار داد.
دیگر جدا شده بزرگ پرسپولیس نیز عبدالکریم حسن بود که پس ار اصرار خودش و باشگاه قطری، با توجه به سود مالی بی سابقه، باشگاه پرسپولیس رضایت نامه او را صادر کرد.

ابوالفضل سلیمانی، احمدی گوهری، عرفان نجاری، علیرضا بابایی، محمد مهدی احمدی، وحدت حنانوف و مهدی عبدی دیگر بازیکنانی بودند که جایی در تفکرات گاریدو نداشتند و در لیست خروج قرار گرفتند.
حال با اعلام رسمی باشگاه پرسپولیس، با جذب لوکاس ژوائو مهاجم پرتغالی– آنگولایی که یک‌شنبه شب انجام شد و سعید مهری که امروز (دوشنبه) محقق گردید، باشگاه پرسپولیس پرونده جذب بازیکن در پنجره نقل و انتقالات تابستانی را بست.

آلکسیس گندوز، فرشاد احمدزاده، ایوب‌العملود، علی علیپور، میلاد محمدی، عرفان ملاپور، عرفان شیروانی، یعقوب براجعه، لوکاس ژوائو و سعید مهری بازیکنان جذب شده در نقل و انتقالات تابستانی بودند. همچنین یاسین سلمانی و مرتضی پورعلی‌گنجی با توجه به پایان مصدومیت و میلاد سرلک با انجام امور مربوط به پایان خدمت سربازی، نفراتی هستند که نسبت به اسکواد تیم در فصل گذشته به فهرست نفرات اضافه شدند.
پرسپولیس همچنین قرارداد عیسی آل کثیر، مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، سروش رفیعی و فرشاد فرجی را در این تابستان تمدید کرد و با انها برای ادامه همکاری به توافق رسید.
حال باید دید پرسپولیس با این تغییرات گسترده و سرمربیگری خوان کارلوس گاریدو اسپانیایی می‌تواند عنوان قهرمانی خود در لیگ برتر را تکرار کند یا خیر. در حال حاضر تنها نقطه مبهم لیست پرسپولیس سینا اسدبیگی است که علی‌رغم اعلام عدم نیاز باشگاه، هنوز برای جدایی از این تیم به توافق نرسیده است.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره