نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

کریستیانو می‌خواست در 30 سالگی بازنشسته شود

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
کریستیانو می‌خواست در 30 سالگی بازنشسته شود

ورزش 3/کریستیانو رونالدو در 39 سالگی هنوز در میان ستاره‌های برتر فوتبال جهان قرار دارد، اما او قرار نبود هرگز تا به اینجا به مسیرش در فوتبال ادامه دهد.
گل‌های او مقابل اسکاتلند و کرواسی نشان می‌دهد که انگیزه او برای گلزنی همچنان زنده است و اگرچه سطح او با چندین فصل پیش یکی نیست، اما برخی از بهترین ویژگی‌هایش را حفظ کرده است.
او تاکنون 901 گل به عنوان یک بازیکن به ثمر رسانده و گمانه زنی‌ها مبنی بر رسیدن او به 1000 گل آغاز شده است. با این حال، شماره 7 پرتغال زمانی که او شروع به کار کرد ذهنیت بسیار متفاوتی داشت. همانطور که کاشتینیا به آبولا گفته، کریستیانو می‌خواست در جوانی از فوتبال خداحافظی کند.
هم تیمی سابق رونالدو گفت: "به یاد دارم که در سال 2003 در یک بازی دوستانه مقابل قزاقستان به من گفت می‌خواهد در 30 سالگی فوتبال را کنار بگذارد. در آن زمان او تنها 18 سال داشت و به تازگی به منچستریونایتد رفته بود. او به من گفت:"کاستا، من تا 30 سالگی بازی می‌کنم و سپس کار متفاوتی انجام خواهم داد."
این مدافع به یاد آورد که به رونالدو گفته به خاطر ذهنیتی که کریستیانو داشته، این اتفاق بعید است و گذشت زمان حرف او را ثابت کرده است.

کاشتینیا گفت: "بیش از بیست سال می‌گذرد و او همچنان به بازی‌های زیاد و خوب خود ادامه می‌دهد. من این را به خودش هم گفته بودم. رسیدن او به 1000 گل به عوامل زیادی بستگی دارد. هر چند اگر فرصت داشته باشد، تلاش می‌کند و می‌تواند این کار را انجام دهد، در این شکی ندارم."
کاشتینا درباره اخلاق و انگیزه رونالدو گفت: "او ورزشکاری بود که قبل از تمرین به باشگاه می‌رفت. ما در مورد بازیکنی صحبت می‌کنیم که آن زمان 18 سال سن و اراده‌ای باورنکردنی داشت. به همین دلیل از کاری که او انجام می‌دهد، تعجب نمی‌کنم. رونالدو یک بازیکن بزرگ، یک فرد عالی و بسیار حرفه‌ای است. باید کلاهم را به خاطر او از سر بردارم، چون او همیشه سعی می‌کند در حرفه‌اش در موقعیت مناسبی قرار بگیرد."


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره