نماد آخرین خبر

دربی احتمالا در تهران و بدون حضور تماشاگر

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
دربی احتمالا در تهران و بدون حضور تماشاگر

ورزش 3/ به احتمال فراوان دربی پایتخت در هفته ششم در تهران و بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود.
 تیم‌های استقلال و پرسپولیس بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ روز 4 مهرماه از هفته ششم لیگ برتر باید مقابل یکدیگر قرار بگیرند. این در حالی است که هنوز مکان برگزاری مسابقه مشخص نشده است.
سرخابی‌های پایتخت در فصل جاری با توجه به عملیات بازسازی ورزشگاه آزادی با مشکل بزرگ نداشتن ورزشگاه میزبان مواجه شدند و این مشکل برای دربی با دردسرهای بزرگ‌تری مواجه خواهد شد.
در روزهای گذشته بحث‌های مختلفی درباره برگزاری دربی در خارج از تهران و احتمال برگزاری بازی در کرمان یا تبریز مطرح شده اما این مساله نیازمند صدور مجوزهای لازم از سوی شورای تامین استان‌های مربوطه است. همچنین برگزاری دربی تهران در شهرهای دیگر سختی‌های دیگری نیز دارد و مشکلاتی را بر فدراسیون و سازمان لیگ اضافه می‌کند.
در چنین شرایطی برگزاری دربی در تهران و در یکی از ورزشگاه‌های شهرقدس یا تختی هم پیشنهاد جدی‌ای است که مطرح شده؛ البته شورای تامین استان تهران اجازه بر گزاری دربی با حضور تماشاگران در تختی یا شهرقدس را نمی‌دهد و به همین خاطر اگر دربی قرار باشد در تهران برگزار شود، این بازی بدون تماشاگر خواهد شد.
دربی تهران در زمان کرونا و بعد از آن چند بار بدون حضور تماشاگر برگزار شده که انتقادهای زیادی را متوجه سازمان لیگ کرده است. با این حال گفته می‌شود که اینبار هم به دلیل شرایط موجود احتمال برگزاری مسابقه حساس استقلال و پرسپولیس بدون تماشاگر وجود دارد.

باید منتظر ماند ودید در روزهای آینده سازمان لیگ درباره محل برگزاری دربی 104 تهران چه تصمیمی می‌گیرد ودر کدام ورزشگاه و کدام شهر این بازی را برگزار می‌کند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره