نماد آخرین خبر

انتقاد رونالدو از سرمربی منچستریونایتد

منبع
فارس
بروزرسانی
انتقاد رونالدو از سرمربی منچستریونایتد

فارس/کریستیانو رونالدو، اسطوره پرتغالی منچستر یونایتد به انتقاد از تن هاگ پرداخت و گفت که «شما نمی‌توانید بگویید که من برای قهرمانی نمی‌جنگم».
  کریستیانو رونالدو در رابطه با شرایط اخیر منچستر یونایتد اظهار داشت: باشگاه نیازمند این است که در همه چیز خود را دوباره بازسازی کند، سرمربی می گوید که نمی تواند برای قهرمانی در لیگ و لیگ قهرمانان اروپا بجنگد. شما باید بتوانید، شما باید ذهنیت خود را برای چنین چیزی آماده کنید.وی ادامه داد: ممکن است به صورت پتانسیلی نتوانید قهرمان شوید ولی باید تلاش خود را بکنید.
رونالدو که در دوره اول حضورش در منچستر یونایتد فان‌نیستلروی هم‌بازی بوده، معتقد است که مربی منچستر یونایتد می‌تواند به تن‌هاگ کمک کند. وی اظهار داشت: اگر تن‌هاگ به مشورت فن‌نیستلروی گوش کند شاید بتواند به منچستر کمک کند . من فکر میکنم فن‌نیستلروی میداند روال کار در تیم چگونه است و تن‌هاگ باید به بچه‌های قدیمی گوش کند مثل فردیناند ، روی کین ، اسکولز ، سرالکس فرگوسن و بچه‌های قدیمی تیم. شما باید از تجربیات بچه‌های قدیمی تیم استفاده کنید.
ستاره پرتغالی النصر اظهار داشت: باشگاه منچستر نیازمند این است که بازسازی شود زیرا که یکی از بهترین باشگاه‌های دنیاست و باید تغییر کند. این تنها روش است و همین است که آنها نیز فهمیده‌اند و در تلاشند که دوباره بازسازی کنند مثل ساختار، مدیریت و همه چیز را. خوشحالم که خیلی از چیزها در منچستر در حال تغییر است. 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره