نماد آخرین خبر

دو سورپرایز تمرین امروز رئال مادرید

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
دو سورپرایز تمرین امروز رئال مادرید

ورزش 3/ادر میلیتائو و فرلاند مندی که تصور می شد به بازی شنبه شب برابر رئال سوسیداد نخواهند رسید، امروز بدون مشکل تمرین کردند.
فیفا دی به بدترین شکل ممکن برای رئال مادرید آغاز شد. اورلین شوآمنی، فرلاند مندی و ادر میلیتائو در اولین تمرین با تیم های ملی خود مصدوم شدند. هر سه به مادرید بازگشتند تا در والدبباس زیر نظر پزشکان رئال تحت درمان قرار گیرند و مشکلات را به حداقل برسانند.
اکنون شرایط تغییر کرده و چیزی که به نظر می رسید یک مورد اضطراری و فوق العاده بد برای رئال باشد، جای خود را به اخبار امیدوارکننده داده است.
بهترین خبر از تمرین امروز رئال این بود که میلیتائو و مندی در شرایط عالی قرار دارند و می توانند مقابل سوسیداد در بازی شنبه شب به میدان بروند. مصدومیت آلابا و خاکوبو باعث شده بود تا مشکل میلیتائو تبدیل به یک معضل شود و به نظر نمی رسید او برای شنبه در دسترس باشد اما ادر امروز همه را سورپرایز کرد. در مورد مندی تردیدها کمتر بود و او هم امروز نشان داد هیچ مشکلی ندارد.
با این حال شرایط شوامنی هنوز مبهم است و همچنان از درد دارد. طبق ادعای مارکا، فرم او 100 درصدی نیست و برای احتیاط مقابل سوسیداد به میدان نخواهد رفت.
 



ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید