نماد آخرین خبر

خیبرِ لیگ برتری بهتر از خیبرِ لیگ یگ

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
خیبرِ لیگ برتری بهتر از خیبرِ لیگ یگ

ورزش 3/تیم تازه لیگ برتری شده دیار لرستان نتایج خوبی در فصل جدید این مسابقات گرفته است.
دو سالی است که تیم‌های تازه لیگ برتری شده با انگیزه بالایی پا به این مسابقات می‌گذارند. فصل پیش که شمس آذر برای غافلگیری بقیه تیم‌ها همه کار کرد و امسال ظاهرا این ماموریت را خیبر خرم آباد می‌خواهد دنبال کند.
خیبر که زیر نظر رضا مهاجری کار می‌کند بازیکنان باکیفیتی دارد و در سه هفته‌ای که از لیگ گذشته عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشته. این تیم لیگ را با برد مقابل هوادار شروع کرد، بازی هفته دوم با سپاهان را در شرایطی باخت که بازیکنان و مربیان این تیم معتقد بودند اگر از VAR استفاده می‌شد قطعا بازنده نبودند، آنها در مصاف هفته سوم با ذوب آهن نیز موقعیت‌های زیادی خلق کردند ولی در نهایت به مساوی رضایت دادند.
با این حساب فعلا یک برد، یک مساوی و یک باخت حاصل کار خیبری‌ها در لیگ برتر است که آنها را به رده هفتم جدول رده بندی رسانده. جالب است که خیبر تا به اینجای کار با استقلال هم امتیاز است و از پرسپولیس فقط یک امتیاز کمتر دارد تا به نوعی خود را شانه به شانه این مدعیان نشان دهد.

با همه این‌ها نکته اینجاست که این تیم فصل صعودش به لیگ برتر را اینقدر خوب شروع نکرده بود. در واقع خیبر در حالی فصل گذشته قهرمان زودهنگام لیگ یک شد که از سه هفته ابتدایی فقط یک برد داشت و دو بازی دیگر را باخته بود ولی در همین مدت مشابه در لیگ برتر عملکردی داشته که با در نظر گرفتن تفاوت سطح حریفانش درخشش بهتر سبزپوشان خرم آباد بیشتر دیده می‌شود؛ باخت‌های فصل گذشته این تیم در سه هفته ابتدایی به پارس جنوبی جم و مس سونگون بوده ولی تنها باختشان در فصل جدید به سپاهان مدعی و قدرتمند بوده آن هم در شرایطی که به اعتقاد خودشان اشتباهات داوری باعث رقم خوردن آن باخت شده است.

آنطور که در این مدت کوتاه از صحبت‌های کادر فنی این تیم مشخص است ظاهرا هدف اصلی خیبر خرم آباد در فصل جدید کسب سهمیه است ولی مسلم است که برای رسیدن به آن کار راحتی ندارند و باید دید در ادامه لیگ چه نتایجی کسب خواهند کرد.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره