نماد آخرین خبر

بارسلونا عجله دارد؛ بازسازی نیوکمپ 24 ساعته شد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
بارسلونا عجله دارد؛ بازسازی نیوکمپ 24 ساعته شد

ورزش 3/با توافق جدید باشگاه بارسلونا، شورای شهر و اهالی نزدیک به اسپاتیفای نیوکمپ، ساعات کار بازسازی این ورزشگاه افزایش یافته است.
بارسلونا برای اینکه بتواند در پایان سال به اسپاتیفای نیوکمپ جدید بازگردد، تجهیزات بیشتری را به کار می‌گیرد.
به گفته سایت بِتِوِ (Betevé)، این باشگاه با شورای شهر و ساکنان اطراف ورزشگاه به توافقی رسیده که اجازه می‌دهد تا 24 ساعت شبانه‌روز بر روی کارهای بازسازی البته با برخی شرایط و محدودیت‌ها، کار کنند.
این مقررات از پنجشنبه جاری اعمال می‌شود. طبق توافق در طول شب، فعالیت کارگران را می‌توان فقط در داخل ورزشگاه و بدون ایجاد سروصدا انجام داد.

در برخی از مناطقی که در نزدیکی آن آپارتمان وجود ندارد، مانند قبرستان قدیمی ماسیا یا لس کورتس، کار در فضای باز تا نیمه شب مجاز خواهد بود. در تعطیلات آخر هفته همچنان هیچ فعالیتی در تأسیسات بارسا وجود نخواهد داشت.

سه طرف در نشستی که اواخر عصر سه‌شنبه برگزار شد به این توافق دست یافتند. مانند همه تصمیمات، این توافق هم در عرض یک ماه بررسی خواهد شد تا مشخص شود آیا به درستی در حال انجام است یا خیر. در غیر این صورت، قرارداد لغو می‌شود.
با این تصمیم جدید، باشگاه یک قدم جلو می‌افتد تا بتواند در پایان سال به نیوکمپ اسپاتیفای بازگردد. در هر صورت ظرف چند ماه اول ظرفیت محدود خواهد بود، چون کار ادامه خواهد داشت، هرچند که امکان برگزاری مسابقات وجود دارد.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره