نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

پیروزی هندبالیست های نوجوان ایران مقابل میزبان

منبع
فارس
بروزرسانی
پیروزی هندبالیست های نوجوان ایران مقابل میزبان

فارس/تیم ملی هندبال نوجوانان ایران با عبور از اردن در یک چهارم نهایی قهرمانی آسیا منتظر نتیجه بازی عربستان – کره‌جنوبی ماند.
تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در آخرین بازی خود در مرحله یک چهارم نهایی دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان پسر آسیا روبروی اردن میزبان به میدان رفت و با پیروزی 24-27 در این دیدار 3 امتیازی شد تا برای راهیابی به مرحله نیمه‌نهایی منتظر نتیجه بازی عربستان – کره‌جنوبی بماند که امروز عصر  ساعت 17:00 برگزار می‌شود. 
ملی‌پوشان تیم ملی هندبال ایران در نیمه نخست این بازی او در دقایق ابتدایی ، ز حریف  خود عقب افتادند اما در ادامه با عکس‌العمل‌های خوب سنگربان کشورمان درون دروازه، باعث شد با برتری 8 -13 به رختکن بروند. در آغاز نیمه دوم این اردن بود که نبض بازی را در دست گرفت و توانست اختلاف را به 2 گل برساند اما باز هم این بازیکنان ایران بودند که اجازه پیشروی بیشتر را به حریف ندادند و در نهایت این بازی با نتیجه 24 -27 به پایان رسید.
با این پیروزی تیم ملی هندبال نوجوانان با یک پیروزی، یک تساوی و یک شکست و 3 امتیاز و تفاضل گل 5- در انتظار نتیجه بازی عربستان – کره‌جنوبی ماند که از ساعت 17 امروز آغاز می‌شود. 
کره‌جنوبی که با 4 امتیاز به مرحله بعد راه یافته و عربستان نیز 3 امتیازی است. 
مسابقات مرحله نیمه‌نهایی و رده‌بندی  پنجم – ششم فردا، پنجشنبه، 22 شهریور، برگزار می‌شود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید