نماد آخرین خبر

خشمگین از وینیسیوس؛ کاش نیمار زودتر برگردد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
خشمگین از وینیسیوس؛ کاش نیمار زودتر برگردد

ورزش 3/نمایش ضعیف وینیسیوس در دو بازی اخیر برزیل به‌خصوص بازی بامداد امروز برابر پاراگوئه نشان داد که او جانشین خوبی برای نیمار نیست.
مثلث رئالی سلسائو کارساز نبود و بامداد امروز پاراگوئه 1-0 مقابل برزیل پیروز شد که از سال 2008 بی‌سابقه بود. وینیسیوس بار دیگر نتوانست برای برزیل بدرخشد تا انتقادات از او بیشتر نیز شود.
نه وینیسیوس جونیور، نه رودریگو و نه اندریک دوای درد برزیل در این بازی نبودند و سلسائوی ضعیف ​​و دور از روزهای خوبش، با نتیجه 1-0 توسط پاراگوئه‌ متحول شده تحت رهبری گوستاوو آلفارو شکست خورد. یک گل عالی از دیگو گومز، هم تیمی لئو مسی در اینتر میامی، باعث برتری میزبان در نیمه اول شد و این نتیجه تا پایان ماند.

در روزهای دوری نیمار از فوتبال حالا دیگر مشخص شده که وینی قادر به ایفای نقش او در تیم ملی نیست و برزیلی‌ها برای بازگشت زودتر نیمار دعا می‌کنند. وینیسیوس برزیل قابل قیاس با وینیسیوس رئال نیست و در برزیل این سوال را مطرح می‌کند که مشکل از کجاست؟ چطور مدعی اول توپ طلا در سلسائو نمی‌تواند بدرخشد و چرا سطح بازی او در رئال تفاوتی آشکار دارد؟
وینی برابر اکوادور نیز خوب بازی نکرده بود و تک گل برتری برزیل را رودریگو زد. برزیل با این شکست به رده پنجم جدول انتخابی جام جهانی 2026 منطقه آمریکای جنوبی سقوط کرد و باید دید وینیسیوس در فیفا دی اکتبر برای برزیل می‌درخشید یا خیر.

 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید