نماد آخرین خبر

توضیح گاریدو در مورد بدنسازی وحشتناک سرخ‌ها

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
توضیح گاریدو در مورد بدنسازی وحشتناک سرخ‌ها

ورزش 3/خوان کارلوس گاریدو می‌گوید فصل فشرده و سختی در پیش دارند و باید در مقطعی از فصل هر ۴ روز یک‌بار بازی کنند.
خوان کارلوس گاریدو که این فصل جانشین اوسمار ویرا شده، په‌په لوسادا بدنساز اسپانیایی و هموطن خود را که در این تیم فعالیت می‌کرد کنار گذاشت تا ادریس ساسی مراکشی را به عنوان بدنساز به تهران بیاورد و برنامه‌های مدنظر خود را پیاده کند.
بازیکنان پرسپولیس همواره در مصاحبه‌های خود از سخت بودن بدنسازی گاریدو صحبت می‌کنند و جالب اینکه فصل بدنسازی سرخ‌ها حتی با شروع لیگ هم ادامه پیدا کرد.

حالا گاریدو در مصاحبه خود از دلیل این موضوع صحبت کرده است. او در مورد اینکه تیمش در مقطعی از فصل هر ۵-۴ روز یک بار باید بازی کند گفت:"به نظر من این یک اتفاق مثبت برای ما خواهد بود چرا که می‌توانیم به بازیکنان بیشتری فرصت بازی بدهیم. وقتی که برنامه بازی‌ها سه روز یک بار باشد، این یک ضرورت است که از کل بازیکنان استفاده کنید و به بعضی از آنها فرصت بازی دهید چرا که ما یک اسکواد بزرگ داریم و باید از آن استفاده کنیم."
گاریدو در مورد بدنسازی سخت تیمش گفت:"ما در پیش‌فصل به سختی روی بحث بدنسازی کار کردیم تا در این مقطع زمانی که هر سه، چهار روز یک بار بازی داریم آماده باشیم. بنابراین این تقویم برای ما مثبت خواهد بود و بازیکنان باید انگیزه متناسب داشته باشند و کسی که در زمین است نهایت تلاشش را بکند چرا که ما همین را از بازیکنان می‌خواهیم."

 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره