نماد آخرین خبر

باشگاه فولاد: عبدی باید از گل‌محمدی عذرخواهی کند

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
باشگاه فولاد: عبدی باید از گل‌محمدی عذرخواهی کند

ورزش 3/مدیررسانه‌ای باشگاه فولاد خوزستان به صحبت‌های حسین عبدی، مربی تیم ملی جوانان، واکنش نشان داد.
حسین عبدی، سرمربی تیم جوانان ایران، امروز در گفت‌وگویی نسبت به در اختیار نگذاشتن بازیکن توسط برخی باشگاه‌ها انتقاد کرد و گفت: "آقای گل‌محمدی قرار بود دو بازیکن فیکس تیم‌مان را در اختیارمان قرار دهد، اما در فیفادی هم این کار انجام نشد. چنین رفتارهایی کار را برای ما خیلی سخت می‌کند."
این صحبت‌ها واکنش باشگاه فولاد را به دنبال داشت و محمد رضایی، مدیررسانه‌ای این باشگاه، در پاسخ به صحبت‌های سرمربی تیم فوتبال جوانان گفت: متأسفانه امروز آقای عبدی در مصاحبه‌ای که به دلیل عدم آگاهی ایشان است، از باشگاه فولاد و یحیی گل‌محمدی انتقاد کرده و متعهدترین باشگاه فوتبال ایران به چرخه بازیکن‌سازی و فوتبال آکادمی را مورد بی‌مهری قرار دادند.

وی با بیان اینکه فولاد تا کنون بهترین همکاری را با تیم ملی جوانان داشته، اظهار داشت: آنچه باعث ایجاد دلخوری شده و این تصور را در ذهن آقای عبدی ایجاد کرده که ما به او بازیکن نمی‌دهیم، تنها به دلیل ایجاد وقفه زمانی طولانی در ارسال نامه‌ها از اتوماسیون هیئت فوتبال استان به باشگاه فولاد خوزستان است که متأسفانه در خصوص دعوت بازیکنان به تیم ملی هم نامه ارسالی با تأخیر به دست ما رسیده است. البته آقای نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه برای حل این مشکل با دبیر هیئت استان خوزستان و مسئولان فدراسیون فوتبال تماس گرفته و پیشنهاد داده تا زمان رفع این مشکل، نامه‌ها مستقیماً به باشگاه فولاد ارسال شود تا شاهد بروز اینگونه مسائل نباشیم.

مدیر رسانه فولاد با انتقاد از بی‌مهری‌های صورت گرفته به سالها توجه و سرمایه‌گذاری فولاد در زمینه فوتبال پایه، گفت: ما به حساسیت سرمربی تیم‌ها آگاه بوده و به کمک به تیم‌های ملی کشورمان متعهدیم. به همین خاطر بیشترین همکاری را با فدراسیون فوتبال و تیم‌های ملی داریم. انتظارمان از آقای عبدی که طی اردوهای گذشته 7 بازیکن فولادی بدون هیچ مشکلی در اختیارشان بودهاند، بیان این جملات درباره باشگاه سازنده‌ای همچون فولاد که بیشترین سرمایه‌گذاری را در فوتبال پایه داشته، نبود. امیدوارم که ایشان با آگاهی بیشتری نظرات خود را بیان کنند و از آقای گل‌محمدی که بی‌دلیل مورد انتقاد قرار گرفتند، عذرخواهی کنند.

او در پایان گفت: ما علی‌رغم اینکه چند بازیکن‌مان در اردوهای گذشته تیم‌های ملی پایه دچار مصدوم شده‌اند، هیچگاه این مسائل را عنوان نکرده‌ایم و این ارتباط دیرینه که بین آکادمی باشگاه فولاد و تیم‌های ملی وجود دارد را دستخوش تغییر نخواهیم کرد.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید