نماد آخرین خبر

لایک جنجالی؛ گارناچو موافق حمله رونالدو به تن‌هاخ

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
لایک جنجالی؛ گارناچو موافق حمله رونالدو به تن‌هاخ

ورزش 3/لایک الخاندرو گارناچو، هافبک منچستریونایتد، زیر پستی درباره اظهارات کریستیانو رونالدو علیه اریک تن‌هاخ جنجال‌ساز شد.
فعالیت الخاندرو گارناچو در شبکه‌های اجتماعی پس از واکنش او به حمله کریستیانو رونالدو به اریک تن‌هاخ، هواداران منچستریونایتد را متعجب کرده است.
رونالدو با انتقاد از فقدان جاه‌طلبی آشکار این مربی هلندی، در کانال یوتیوب خود حمله جدیدی به تن‌هاخ داشت. او در مصاحبه‌اش از تن‌هاخ درخواست کرد که تیمش را مدعی قهرمانی بداند و نکات زیادی در این باشگاه را با همکاری رود فن نیستلروی تغییر دهد.
گارناچو که هیچگاه تحسین خود از رونالدو را پنهان نکرده، پستی را در شبکه‌های اجتماعی لایک کرد که حاوی انتقادات شدید رونالدو از تن‌هاخ بود.
حمایت گارناچو زیر پست فابریتزیو رومانو از کاپیتان پرتغال و عدم حمایت آشکار از تن‌هاخ، خشم و همچنین رضایت طرفداران منچستریونایتد را به دنبال داشته است.

یکی از طرفداران رونالدو در ایکس نوشت: "گارناچو ایده درستی دارد."

یکی از هواداران یونایتد هم با این بازیکن هم‌نظر بود: "گارناچو می‌داند که تن‌هاخ باید برکنار شود."

یکی دیگر از هواداران شیاطین سرخ اعلام کرد که این بازیکنان آرژانتینی حق دارد با رونالدو موافق باشد: "گارناچو سلیقه خوبی دارد، این پست درست بود."

یکی دیگر از طرفداران یونایتد نظر متفاوتی داشت و از این بازیکن انتقاد کرد: "خوشحالم که پیراهن شماره 7 را به او ندادند. او باید بزرگ شود."

یکی دیگر از هواداران یونایتد اصلاً از رفتار گارناچو راضی نبود و نوشت: "من کاملاً از این موضوع در مورد او تنفر دارم. او مغرور است و کسی را ندارد که به او بگوید چنین چیزی در درازمدت به دوران حرفه‌ای او آسیب می‌رساند."
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید