نماد آخرین خبر

حمله به پیکه پس از اظهار نظر جنجالی

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
حمله به پیکه پس از اظهار نظر جنجالی

ورزش 3/پیکه در این برنامه تلاش کرد تا توضیح دهد که چقدر سخت است که فوتبالیست‌ها باید صبح زود بیدار شوند و تمرین کنند، استراتژی‌ها را یاد بگیرند و تمرینات فنی انجام دهند. او گفت: «بین مردم این نظر شایع است که فوتبالیست بودن آسان است؛ اما این طور نیست. فکر کنید، شما باید صبح ساعت ۹ یا ۱۰ بیدار شوید، لباس بپوشید و به تمرین بروید، سپس تاکتیک‌ها و استراتژی‌ها را یاد بگیرید. واقعاً آسان نیست، بعد از ۲۰ سال دیگر نمی‌خواهید فوتبال بازی کنید.»

این اظهارات باعث شد که پیکه عمدتاً نظرات منفی‌ای از سوی مردم دریافت کند. هواداران به او گفتند که احتمالاً از سختی‌های زندگی «عادی» و کسب درآمد به مراتب کمتر برای کارهای بسیار دشوارتر از فوتبال بی‌اطلاع است. یکی از نظرات رایج این بود که کارگران بسیار زودتر از ساعت ۹ بیدار می‌شوند. در کامنت‌ها مردم به پیکه یادآوری کردند که بسیاری از کارگران حتی قبل از ساعت نه صبح بیدار می‌شوند و کارهای سخت‌تری را انجام می‌دهند.
یکی از کاربران نوشت: «پیکه احتمالاً نمی‌داند که کارگران چه زمانی بیدار می‌شوند و چه مشکلاتی دارند. او باید قدردان این باشد که توانسته است از طریق فوتبال به موفقیت و ثروت برسد.»

 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره