نماد آخرین خبر

بدشانسی چلسی؛ بازی لیگ کنفرانس در مرز چین!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
بدشانسی چلسی؛ بازی لیگ کنفرانس در مرز چین!

ورزش 3/بازی مرحله گروهی لیگ کنفرانس اروپا بین چلسی و آستانه به بیش از ۷۷۰ مایل دورتر از ورزشگاه اصلی منتقل شده است. این بازی قرار بود در ورزشگاه آستانه آرنا برگزار شود؛ اما به دلیل کارهای نوسازی در این ورزشگاه ۳۰ هزار نفری، این مسابقه به سمت دیگر کشور پهناور قزاقستان منتقل شده است.
این بازی اکنون در ورزشگاه آلماتی اورتلیک در شهر آلماتی، نزدیک به مرز قرقیزستان و تنها ۲۵۰ مایل دورتر از چین برگزار خواهد شد. برای چلسی، شرایط بدتر از این‌هاست. این بازی قرار است در ماه دسامبر برگزار شود، یعنی دمای هوا به احتمال زیاد به زیر صفر خواهد رسید.
ورزشگاه میزبان سقفی ندارد، بنابراین هواداران با شرایط زمستانی مواجه خواهند شد. به طور کلی، دمای هوا در ماه دسامبر در آلماتی، قزاقستان، از ۲ درجه سانتی‌گراد تا منفی ۷ درجه سانتی‌گراد متغیر است.

چلسی برای این بازی برخی از ستاره‌هایش را در اختیار نخواهد داشت. کول پالمر به دلیل فشردگی بازی‌ها در لیست تیم قرار نگرفته است. این بازیکن ۲۲ ساله هفته گذشته از فهرست باشگاه برای لیگ کنفرانس کنار گذاشته شد.
رومئو لاویا و وسلی فوفانا نیز از لیست ۲۷ نفره برای این رقابت‌ها کنار گذاشته شدند. انزو مارسکا تصمیم گرفت تا تقویم فشرده برخی از بازیکنان جوان را متعادل کند.

چلسی در دیگر بازی‌های مرحله گروهی لیگ کنفرانس اروپا با تیم‌های خنت، هایدنهایم، شامروک روورز، پاناتینایکوس و نوح روبرو خواهد شد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره