نماد آخرین خبر

سکوت مطلق در سیتی پس از اولین دادگاه ۱۱۵ اتهام!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
سکوت مطلق در سیتی پس از اولین دادگاه ۱۱۵ اتهام!

ورزش 3/اولین روز از «دادگاه قرن» در مورد اتهامات مالی منچسترسیتی با سکوت سنگین همراه بود و باشگاه منچستری از اظهار نظر درباره روند ۱۱۵ اتهام وارده علیه خود امتناع کرد.
پس از هفته‌ها گمانه‌زنی و حدس و گمان درباره اتفاقاتی که رخ خواهد داد، جلسه رسیدگی به اتهامات مالی منچسترسیتی روز دوشنبه در لندن آغاز شد. این تیم با ۱۱۵ اتهام روبرو است که مربوط به نقض قوانین مالی لیگ برتر انگلیس است و ممکن است در نهایت به سقوط این تیم از لیگ برتر منجر شود.
براساس گزارش دیلی میل، وکلای نماینده هر دو طرف، یعنی باشگاه و لیگ برتر، از دادن اطلاعات درباره روند دادگاه خودداری کردند و پس از خروج از دادگاه، درخواست صحبت با خبرنگاران را نپذیرفتند. لرد پنیک، که نماینده منچسترسیتی است، و آدام لوئیس کی‌سی، که از طرف لیگ برتر به دادگاه رفته بود، هیچکدام به سوالات خبرنگاران پاسخ ندادند. باشگاه منچسترسیتی نیز به صورت کلی هیچ بیانیه‌ای در این مورد صادر نکرده و در حال حاضر سکوت سنگینی در باشگاه حکمفرماست.
انتظار می‌رود که حکم در سال ۲۰۲۵ اعلام شود
این رسانه همچنین اشاره کرده است که جلسات دادگاه ممکن است ده هفته به طول انجامد و انتظار نمی‌رود که حکم نهایی تا بهار سال آینده اعلام شود. این پرونده به صورت خصوصی در مرکز بین‌المللی حل و فصل اختلافات در لندن برگزار می‌شود.
لیگ برتر ادعا می‌کند که منچسترسیتی قوانین را نقض کرده که بر اساس آن باشگاه موظف به ارائه «اطلاعات مالی دقیق که نمایانگر وضعیت واقعی مالی باشد» است.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره