نماد آخرین خبر

ژیمناست آمریکایی برای مدال المپیک به دادگاه می‌رود!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ژیمناست آمریکایی برای مدال المپیک به دادگاه می‌رود!

ورزش 3/جردن چایلز، ژیمناست تیم ملی آمریکا در المپیک، با ارائه شکایتی، تلاش دارد مدال برنز المپیک خود را که در پاریس کسب کرده بود و سپس به دلیل اعتراض تیم رومانی از او گرفته شد، بازگرداند.
این شکایت در دیوان عالی سوئیس مربوط به مسابقات المپیک ۲۰۲۴ است که در آن چایلز در رقابت فردی المپیک مقام سوم را کسب کرد.
مدال برنز چایلز پس از اعتراضش برای افزایش امتیاز به او اعطا شد. چایلز در ابتدا مقام پنجم را کسب کرده بود و اعتراض ایالات متحده نمره او را به میزان یک‌دهم افزایش داد و او را به مقام سوم رساند.
چند روز پس از المپیک، کمیسیون ورزشی رومانی اعتراضی به نمرات داده‌شده ثبت کرد که آنا باربوسا، ورزشکار آن‌ها، را از جایگاه مدالی خارج کرده بود. این اعتراض با حکم CAS منجر به لغو مدال برنز چایلز و اعطای آن به باربوسو شد و چایلز تنها با کسب یک مدال در بخش تیمی به خانه بازگشت.
حالا این ژیمناستیک آمریکایی ادعا می‌کند که به عنوان بخشی از شکایت جدیدش، ویدئویی در اختیار دارد که نشان می‌دهد اعتراض به نمره چایلز ۴۷ ثانیه پس از ثبت نمره او انجام شده، که ۱۳ ثانیه دیرتر از مهلت مقرر است. این ویدئو هنوز به صورت عمومی منتشر نشده است. او در دادگاهی در سوئیس برای رسیدگی به این شکایت و پس گرفتن مدالش شرکت می‌کند و امیدوار است که بتواند یک مدال به تعداد افتخارات المپیکی‌اش اضافه کند‌.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره