نماد آخرین خبر

انتقام گاریدو از الاهلی ماند برای مرحله حذفی!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
انتقام گاریدو از الاهلی ماند برای مرحله حذفی!

ورزش 3/خوان کارلوس گاریدو هفت سال قبل شکست سنگینی را مقابل الاهلی عربستان تجربه کرده بود.
تیم فوتبال پرسپولیس در اولین تجربه آسیایی خود با خوان کارلوس گاریدو با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. سرخ‌ها در این مسابقه نمایش قابل قبولی داشتند اما موفق نشدند گلی را که در دقایق ابتدایی بازی روی ضربه فرانک کسیه دریافت کرده بودند، جبران کنند.
خوان کارلوس گاریدو، سرمربی سرخ‌ها، که تجربه حضور در تیم‌های مختلف آسیایی و آفریقایی را دارد، در دوره سرمربیگری خود یک‌ تیم عربستانی را هم هدایت کرده و از نوامبر 2016 تا فوریه 2017 مربی الاتفاق عربستان بود. او البته تنها در 12 بازی روی نیمکت این تیم نشسته و سپس از سمت خود برکنار شده است.
نکته جالب اینکه یکی از 12 بازی گاریدو در لیگ عربستان با شکست برابر الاهلی الاهلی به پایان رسیده بود. دو تیم الاتفاق و  الاهلی در 22 دسامبر 2016 (7 سال و 9 ماه پیش) به مصاف هم رفتند و الاهلی که آن زمان با هدایت کریستین گروس، سرمربی سوییسی، وارد بازی شده بود، با نتیجه 4-1 پیروز شد.
بنابراین دیدار شب گذشته گاریدو مقابل الاهلی یک دیدار انتقامی برای او محسوب می‌شد اما او این‌بار هم موفق به پیروزی برابر الاهلی با سرمربیگری ماتیاس یایسله نشد و حالا باید منتظر تقابل بعدی با این این عربستانی بماند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره